mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Looking for lidt råd ...

Reply

Thread Tools
Old 31 januar 2008, 10:11
Ny Medlem Gruppen

Default Looking for lidt råd ...

Hej,

Jeg er interesseret i en karriere inden for computer / hjemmeside programmering. Problemet er jeg ikke har de relevante kvalifikationer jeg finde alle arbejdsgivere søger. Jeg er god til matematik og nyde problemløsning og have en forståelse af HTML og meget grundlæggende PHP færdigheder.

Jeg forlod kollegiet efter et år og brugt tre år, der arbejder for et lokalt selskab, der oprindeligt som administrator, men inden for 2 år, jeg blev forfremmet til leder af det. Jeg er en hurtig elev, men kan ikke finde noget sted, der vil ansætte mig som en "junior", hvis du har lyst til og tilbyde mig uddannelse på jobbet. Er der nogen, der ved, om dette er en god måde at komme til programmering, eller er det nødvendigt at blive fuldt uddannet inden komme ind i branchen?

Eventuelle råd du kan give er meget værdsat.

Ta meget.
derrenb
Old 31 januar 2008, 23:14
Donor-Gruppen

Programmering af computere, skal du mindst have en mellemliggende forståelse af C.
Websted, i det mindste nogle MySQL, en god mængde af PHP.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1. februar 2008, 04:17
Medlem Gruppen

Hej!
Mange højskoler nowadys giver dig mulighed for at gøre et kursus i edb med kun lidt at vide exp.
De ting, jeg suggets er egentlig det samme som ovenfor Læs om c PHP og MySQL (de rock), så du dont get boged ned af jargon så meget og så måske lege med nogle af programmerne på din comp (når jeg siger, spiller i betyde lære).
Installere en gratis C-compiler og notepad + + og bruge nogle grundlæggende (meget grundlæggende) online tutorials.
I kun bruge PHP og MySQL mig til webdesign, men den er fantastisk!
Old 1 februar 2008, 04:49
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af derrenb View Post
Hej,

Jeg er interesseret i en karriere inden for computer / hjemmeside programmering. Problemet er jeg ikke har de relevante kvalifikationer jeg finde alle arbejdsgivere søger. Jeg er god til matematik og nyde problemløsning og have en forståelse af HTML og meget grundlæggende PHP færdigheder.

Jeg forlod kollegiet efter et år og brugt tre år, der arbejder for et lokalt selskab, der oprindeligt som administrator, men inden for 2 år, jeg blev forfremmet til leder af det. Jeg er en hurtig elev, men kan ikke finde noget sted, der vil ansætte mig som en "junior", hvis du har lyst til og tilbyde mig uddannelse på jobbet. Er der nogen, der ved, om dette er en god måde at komme til programmering, eller er det nødvendigt at blive fuldt uddannet inden komme ind i branchen?

Eventuelle råd du kan give er meget værdsat.

Ta meget.
derrenb
Du bør se på, om din løn som programmør vil være mindre, end hvis du fremskridt din nuværende karriere.

CompSci depts i Unis er at oversvømme markedet. Jeg har det på godt bevis at selv de "bedste" universiteter finder det vanskeligt at besætte steder på deres kurser. Omkostningerne i disse dage er høje, og belønninger magre, både intellektuelt og økonomisk! Tænk £ 3000 honorarer, £ 2500 til £ 4.000 boliger, et par tusinde for fødevarer og rekreative om året, og derefter beregne, hvor lang tid det vil tage at betale det tilbage! (Og det er kun rentefrie lån i form af stigende til 4%, den nuværende inflation!)

Plus, der er en frygtelig masse ikke-programmering kedelig ting i CD grader, tvinges ned over hovedet på dem af industrien!

Men steder som Unis er cash-strapped og desperat at ansætte folk med en lav løn og status i deres comp. støtte afdelinger, således at der kan være en mulighed.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Need Help & Advice dfresh27 General Hardware Chat 2 27th Dec 2008 05:49
Behov for rådgivning om, hvilke Web Cam du får CompMadness84 Digital Imaging & Printere 3 12. maj 2008 16:02
Brug for nogle råd jsfs Laptops, Mobiles & PDA'er 1 3 december 2007 16:53
Brug for nogle råd her plz Albop General Hardware Chat 1 10 oktober 2007 08:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.