![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen kiinnostunut uran tietokone / website mukainen. Ongelmana on, minulla ei ole pätevyydestä Mielestäni kaikki työnantajat etsivät. Olen hyvä matematiikassa ja nauttia ongelmanratkaisu ja ymmärtää HTML ja perustason PHP taitoja. Jätin kollegiona vuoden kuluttua ja vietti kolme vuotta työskennellyt paikallinen yritys, joka alunperin on järjestelmänvalvoja, mutta 2 vuotta olin ylennettiin pään sitä. Olen nopea oppija, mutta se ei voi löytää mistä tahansa, joka työllistää minut on "junior", jos haluat ja tarjota minulle koulutusta työ. Onko kukaan tiedä, onko tämä hyvä keino päästä ohjelmasuunnittelun, vai onko se välttämätöntä olla täysin koulutettu ennen päästä teollisuutta? Mitään neuvoja voit antaa on tervetullutta. Ta hyvin paljon. derrenb |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Atk-ohjelmointi, sinun pitäisi olla vähintään välitavoitteista ymmärtämistä C. Web-sivuston, ja ainakin joitakin MySQL hyvä määrä PHP.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hei! Monet oppilaitokset nowadys avulla voit tehdä kurssille tietojenkäsittely vähän tietää exp. Asia i suggets on oikeastaan sama kuin edellä Lue c php ja mysql (ne rock), joten dont get boged määrät erikoiskieltä niin paljon ja sitten ehkä pelata noin joidenkin ohjelmien teidän comp (kun sanon pelata i tarkoittaa oppia). Asenna ilmainen C-kääntäjä ja Notepad + + ja käyttää joitakin perusasioita (erittäin perus) ihin. Olen vain php ja mysql itse web-suunnitteluun, mutta on hienoa! |
|
| |||
| |||
| Quote:
CompSci osastoilla vuonna Unis ovat tulvia markkinoille. Olen sitä hyvää näyttöä siitä, että jopa "paras" yliopistojen on vaikeuksia täyttää paikkoja niiden kursseja. Kustannukset näistä päivistä on korkea ja palkitsee niukka, niin älyllisesti ja taloudellisesti! Ajattele £ 3000 palkkiot, £ 2500 £ 4000 majoitus, muutama tuhat elintarvike-ja vapaa-ajan vuodessa, sen jälkeen laskea, kuinka kauan se kestää maksaa se takaisin! (Ja se on vain korotonta lainaa merkityksessä lisääntyy 4%, nykyinen inflaatio!) Plus, on olemassa paljon ei-ohjelmointi tylsää tavaraa CD astetta, pakko niitä teollisuuden! Kuitenkin kaltaisissa paikoissa Unis ovat rahavirtaa rahapulassa ja epätoivoisten ihmisten työllistäminen on matala palkka ja asema comp. tukea departementteihin siten, että voi olla mahdollisuus.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsetko apua ja neuvonta | dfresh27 | Rautatavaran Chat | 2 | 27. Joulukuu 2008 05:49 |
| Tarvitsetko neuvoja Mikä Web Cam saada | CompMadness84 | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 12. toukokuuta 2008 16:02 |
| Tarvitsetko neuvoja | jsfs | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 3. joulukuu 2007 16:53 |
| Tarvitsetko neuvoja tässä plz | Albop | Rautatavaran Chat | 1 | 10. lokakuu 2007 08:36 |
| Thread Tools | |
| |