![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi,
Ik ben geïnteresseerd in een carrière in de computer / website programmering. Het probleem is dat ik niet over de relevante kwalificaties Ik vind alle werkgevers zoekt. Ik ben goed in wiskunde en geniet van het oplossen van problemen en hebben een goed begrip van HTML en PHP zeer elementaire vaardigheden. Ik heb college na een jaar en bracht drie jaar werken voor een lokaal bedrijf, dat oorspronkelijk als beheerder, maar binnen 2 jaar was ik gepromoveerd tot hoofd van het. Ik ben een snelle leerling, maar kan niet vinden waar dat zal door mij als een "junior" als je wilt en bieden me opleiding op het werk. Weet iemand of dit een goede manier om in de programmering, of is het nodig om volledig opgeleid voordat ze in de industrie? Elk advies kunt u geven wordt zeer gewaardeerd. Ta heel veel. derrenb |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Computer programmering, moet u ten minste een tussentijdse begrip van C.
Website, op zijn minst enige MySQL, een goed bedrag van PHP.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Hallo!
Veel hogescholen nowadys kunt u doen met een cursus op het gebied van computers met weinig te weten exp. Het ding dat ik suggets is eigenlijk hetzelfde als hierboven lezen over c php en mysql (ze rock), zodat u dont get boged vaststelling door het jargon zo veel en misschien spelen met enkele van de programma's op uw comp (als ik zeg spelen i betekent leren). Installeer een gratis C-compiler en Notepad + + en gebruik van enkele basisbegrippen (zeer basic) tutorials. Ik gebruik php en mysql mezelf voor webdesign maar het geweldig is! |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
CompSci afdelingen in Unis zijn overstromingen de markt. Ik heb het over goede aanwijzingen dat zelfs de "beste" universiteiten zijn moeilijk op te vullen plaatsen over hun cursussen. De kosten voor deze dagen is hoog en de beloningen schamele, zowel intellectueel en financieel! Denk £ 3.000 vergoedingen, £ 2,500 tot £ 4,000 accommodatie, een paar duizend voor de voedselproductie en recreatie per jaar, dan berekenen hoe lang het zal duren voor het terug betalen! (En het is alleen renteloze leningen in de zin van verhoging van 4%, het huidige tempo van de inflatie!) Plus, er is ontzettend veel van de niet-programmering saaie spul in CD graden, gedwongen hun door de industrie! Echter, plaatsen zoals Unis zijn cash-vastgebonden en wanhopige het tewerkstellen van mensen met een laag salaris en status in hun comp. ondersteunende afdelingen, dus dat kan een mogelijkheid.