mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Leter du etter et lite råd ...

Reply

Thread Tools
Old 31st 2008 jan 10:11
New Member Group

Default Leter du etter et lite råd ...

Hei,

Jeg er interessert i en karriere innen maskin / website programmering. Problemet er at jeg ikke har relevante kvalifikasjoner jeg finne alle arbeidsgivere ser etter. Jeg er god til matematikk og nyte problemløsning og har en forståelse av HTML og svært grunnleggende PHP ferdigheter.

Jeg forlot college etter et år og tilbrakte tre år jobbet for en lokal bedrift, opprinnelig som en administrator, men innen 2 år ble jeg forfremmet til leder av den. Jeg er en rask elev, men finner ikke noe sted som vil ansette meg som en "junior" hvis du liker og tilby meg opplæring på jobben. Vet noen om dette er en god måte å komme inn i programmering, eller er det nødvendig å være fullt utdannet før komme inn i bransjen?

Noen råd du kan gi er verdsatt.

Ta så mye.
derrenb
Old 31st 2008 jan 23:14
Donor Group

Computer programmering, bør du minst ha en middels forståelse av C.
Nettstedet minst noen MySQL, en god mengde PHP.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1 februar 2008, 04:17
Medlem Group

Hallo!
Mange høgskoler nowadys kan du gjøre et kurs i databehandling med lite kjent exp.
Saken i suggets er egentlig det samme som ovenfor Les om c PHP og MySQL (de rock) så du ikke får boged nede ved sjargong så mye og kanskje leke seg med noen av programmene på comp (når jeg sier spille i bety lære).
Installere et gratis c-kompilatoren og Notepad + + og bruker noen grunnleggende (veldig enkel) online opplæringsprogrammer.
Jeg bare bruke PHP og MySQL meg webdesign, men det er kjempebra!
Old 1st 2008 Feb, 04:49
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by derrenb View Post
Hei,

Jeg er interessert i en karriere innen maskin / website programmering. Problemet er at jeg ikke har relevante kvalifikasjoner jeg finne alle arbeidsgivere ser etter. Jeg er god til matematikk og nyte problemløsning og har en forståelse av HTML og svært grunnleggende PHP ferdigheter.

Jeg forlot college etter et år og tilbrakte tre år jobbet for en lokal bedrift, opprinnelig som en administrator, men innen 2 år ble jeg forfremmet til leder av den. Jeg er en rask elev, men finner ikke noe sted som vil ansette meg som en "junior" hvis du liker og tilby meg opplæring på jobben. Vet noen om dette er en god måte å komme inn i programmering, eller er det nødvendig å være fullt utdannet før komme inn i bransjen?

Noen råd du kan gi er verdsatt.

Ta så mye.
derrenb
Du bør se på om lønn som en programmerer vil være mindre enn hvis du fremgangen din nåværende karriere.

CompSci avdelinger i unis er flom markedet. Jeg har det godt bevis at selv de "beste" universitetene finner det vanskelig å fylle plasser på kursene. Prisen i disse dager er høy og belønningene mager, både intellektuelt og økonomisk! Tenk £ 3,000 avgifter, £ 2500 til £ 4000 overnatting, noen få tusen for mat og rekreasjon i året, og deretter beregne hvor lang tid det vil ta å betale det tilbake! (Og det er bare rentefrie lån i betydningen av økende til 4%, gjeldende hastighet på inflasjonen!)

Dessuten er det svært mye av ikke-programmering kjedelig ting i CD grader, tvunget dem bransje!

Men steder som unis er cash-strapped og desperat å ansette folk på lav lønn og status i sine komp. support avdelinger, slik at det kan være en mulighet.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trenger du hjelp og råd dfresh27 General Hardware Chat 2 27 desember 2008 05:49
Trenger du råd om hvilke Web Cam å komme CompMadness84 Digital Imaging & Skrivere 3 12 mai 2008 16:02
Trenger noen råd jsfs Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 3 desember 2007 16:53
Trenger noen råd her plz Albop General Hardware Chat 1 10 oktober 2007 08:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.