mai mică de capital,

Magazine
Go Back   Computer JUICE > Computer Software > Web Design, Gazduire & SEO

Register

Cauti un mic sfat ...

Reply

Thread Tools
Old 31 ianuarie 2008, 10:11
Noile state Group

Default Cauti un mic sfat ...

Salut,

Sunt interesat de o carieră în computer / site-ul de programare. Problema e ca nu am de calificare am găsi toţi angajatorii caută. Sunt bun la matematică şi bucuraţi-vă de rezolvare de probleme şi să aibă o înţelegere de bază foarte HTML şi PHP aptitudini.

Eu am plecat la colegiu, după un an şi şi-a petrecut trei ani de lucru pentru o companie locală, iniţial ca un administrator, dar în termen de 2 ani am fost promovat la cap de ea. Sunt un elev de repede, dar nu poate găsi nicăieri că-mi va folosi ca un "junior" daca iti place de mine şi de oferta de formare la locul de muncă. Stie cineva, dacă acest lucru este o modalitate buna de a ajunge în programare, sau este necesară pentru a fi pe deplin pregatiti Inainte de a ajunge în industrie?

Orice sfaturi te pot da este foarte apreciat.

Ta foarte mult.
derrenb
Old 31 ianuarie 2008, 23:14
Grupul de donator

Programarea calculatoarelor, ar trebui să deţină cel puţin un intermediar înţelegere a C.
Site-ul, cel puţin unele MySQL, o sumă de PHP.
"Te-am iubit atât de mult de P182 că, atunci când soţia mea a sistemului a fost nevoie de toate zgomotos şi tot felul de curăţenie, am cumpărat-o ei. Apoi, cand am dorit o pisica, am cumparat o P182. De P182 nu este o pisică în sine, dar este încă o excelenta cumpere. "

Sistemul meu: 日夏子

Procesor (e):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Plăci de bază:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
Memorie RAM:
2GB Patriot Extreme Performance
Placă grafică (e):
PNY 8800GTS 320MB
Placă de sunet:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (e):
80GB + 500GB
Optical Drive (e):
2x SATA
Cauza / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Răcire:
4x 120mm Yate-cufundar + 200mm sus
Network / Internet:
Qwest
Monitor (e):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Sistem de operare (e):