![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Ik ben het denken over het maken van mijn eigen site. Just me af, wat is de makkelijkste taal te gebruiken bij het maken van een website. IE, HTML, CSS etc? Em |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je nog nooit gedaan voordat ik zou gebruiken een blog te beginnen, dan met die rotzooi rond totdat je de code.
| |||
| |||
| Ik weet eenvoudige HTML |
|
| |||
| |||
| Get a WordPress blog en probeer het bewerken van het sjabloon, kleuren enz. |
|
| |||
| |||
| Okie Dokie:):) Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onderzoeken Freeservers Em.
| |||
| |||
| Yay, je belde me Em. Lol Thanks mate, zal check it out nu |
|
| |||
| |||
| Je hebt nog steeds te stellen een ontwerp van een soort. U zou naar een site die gratis templates opstarten en vervolgens krijg de NVU web auteursgereedschappen die is open source en leren. U wil iets van uw eigen ontwerp op de lange termijn. |
|
| |||
| |||
| Ik kan doen ontwerpen voor websites, het is alleen de codering die krijgt mij. Lol |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Internet Explorer Error - "Fouten op deze webpagina kunnen veroorzaken aan het werk onjuist" | miklaw | Web Browsers & FTP Clients | 4 | De 5 april 2009 12:12 |
| Hoe maak je een foto slideshow op een webpagina | Imanuel4u | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 30 dec 2008 12:00 |
| Internet cannot display the webpage | afarensis | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 26 dec 2008 07:42 |
| Making My First pc. | Counterstriker | Algemeen Hardware Chat | 14 | 20 dec 2007 03:01 |
| Internet Explorer knippert een webpagina gaat dan naar een bestand te downloaden! | zach383z | Web Browsers & FTP Clients | 7 | 12 aug 2007 10:29 |
| Thread Tools | |
| |