![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jag funderar på att göra min egen webbplats. Bara undrar, vad är det enklaste språk att använda när du gör en hemsida. IE, HTML, CSS etc? Em |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du har aldrig gjort det innan jag skulle använda en blogg för att komma igång, och sedan röra runt med den tills du läsa koden.
| |||
| |||
| Jag vet grundläggande HTML |
|
| |||
| |||
| Få en wordpress blogg och försöka ändra det, mall, färger etc. |
|
| |||
| |||
| Okie dokie:):) Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Undersök Freeservers Em.
| |||
| |||
| Yay, du kallade mig Em. Lol Tack kompis, ska kolla upp det nu |
|
| |||
| |||
| Du har fortfarande att inrätta få ett mönster av något slag. Du bör gå till en webbplats som erbjuder gratis start mallar och sedan få NVU webben författarverktyg som är öppen källkod och lära sig det. Du vill ha något i er egen design på lång sikt. |
|
| |||
| |||
| Jag kan göra mönster för webbplatser, det är bara kodningen som får mig. Lol |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet Explorer Fel - Fel på denna webbsida kan medföra att det skall fungera felaktigt " | miklaw | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 5 april 2009 12:12 |
| Hur man skapar en bild bildspelet på en webbsida | Imanuel4u | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 30 december 2008 12:00 |
| Internet kan inte visa webbsidan | afarensis | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 26 december 2008 07:42 |
| Ringa Min första dator. | Counterstriker | General Hardware Chat | 14 | 20 december 2007 03:01 |
| Internet Explorer blinkar en webbsida som sedan går till en fil hämta! | zach383z | Webbläsare & FTP Klienter | 7 | 12 august 2007 10:29 |
| Thread Tools | |
| |