![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, Jeg er i færd med at gøre en MMORPG. men vi har brug for en server. hvor meget båndbredde tror du syg behov?? Jeg var se på dette: http://webcity.com.au/web-hosting/hosting-pro3.php |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det er en delt server. det ikke vil lade dig få adgang til serveren selv eller køre noget ud over alt på port 80 eller FTP. det er delt med andre kunder. har du brug for en VPS eller en dedikeret server. ingen angreb, men hvis du ikke allerede kender dette Jeg er ikke sikker på du er skåret væk, der skal håndtere komplekse netkontrol på et multiplayer spil.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ok tak mand, ingen taget, men jeg dont vil være kompleks netkontrol Jeg ønsker bare en server til at være vært for et spil. Thanx, codefreakc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Båndbredde i disse dage er irrelevant, hosting virksomheder give det væk af spanden belastning.
Hvad du ønsker at vide, er den server specs. Deles også vært (Deling af en server med 1000; s andre websteder) vil ikke være nogen god for dette, vil du få brug for mindst en VPS (Dit eget virtuelle server). Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Til kundetilfredshed, jeg vil gå med en dedikeret server. Så kun du kan beslutte, hvornår theres bliver server vedligeholdelse og advare folk modkørende nedetid. Og Dave er ret båndbredde; de sælger det som bucketloads (Også jeg mener, at stillinger fra vej tilbage under 06 ville være gået, hvis de gjorde ikke give så meget )
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| FTP-adgang problem på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystemer | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server genstartet efter sidste bruger logger ud | DMB | Windows-operativsystemer | 0 | 20. maj 2009 13:40 |
| Eventuelle forslag til en MMORPG Gamer Grafikkort?:) | VictorSxl | Grafikkort & Monitors | 11 | 1 november 2008 07:36 |
| MMORPG | Aceras | PC & Console Gaming | 2 | 26 januar 2008 15:27 |
| MMORPG | Haseeb | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |