![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaverit,
Olen tässä prosessissa tehdä MMORPG. mutta me tarvitsemme palvelin. kuinka paljon kaistanleveyttä sinulla varautua huonosti tarve? i Katselin tässä: http://webcity.com.au/web-hosting/hosting-pro3.php |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
että on yhteinen palvelin. se ei anna sinulle pääsyn palvelimen itse eikä suorittaa mitään lisäksi mitään portti 80 tai FTP: tä. se antaa muille asiakkaille.
tarvitset VPS tai oma palvelin. ei millään pahalla, mutta jos sinulla ei vielä tiedä tätä En ole varma, että olet leikattu voidaan käsittely monimutkaisen verkon hallinta on multiplayer game.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
ok kiitos mies, ei toteutettu, mutta i dont halua olla monimutkaisen verkon hallinta Haluan vain palvelimen isännöidä pelin.
thanx, codefreakc |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kaistanleveys näinä päivinä, ei ole merkitystä, hosting-yritykset antaa se pois ämpäri kuormituksella.
Mitä haluat tietää ovat palvelimen tiedot. Myös jaettu hosting (Jakaminen palvelimelle 1000; s muut sivustot) ei ole mitään hyvää tämän, sinun on vähintään VPS (Oma Virtual Server). My System: Hybr! D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Asiakkaiden tyytyväisyys, haluaisin mennä oma palvelin. Sitten vain sinä itse voit päättää, milloin Theres tulee palvelimen ylläpito ja varoittaa ihmisiä lähestyvä seisokkiaikaa. Ja Dave on oikeassa kaistanleveydet; ne myyvät se, että bucketloads (Myös Mielestäni virkoja tavalla takaisin 06 olisi mennyt, jos he didnt antaa niin paljon
)