![]() |
|
| |||
| |||
| Hey guys, Ik ben in het proces van het maken van een MMORPG. maar we moeten een server. Hoeveel bandbreedte heb je rekenen ziek nodig?? Ik was op zoek op dit: http://webcity.com.au/web-hosting/hosting-pro3.php |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dat is een gedeelde server. zal het niet laten u toegang tot de server zelf, noch loopt iets anders dan alles op poort 80 of ftp. wordt gedeeld met andere klanten. je moet een VPS of een dedicated server. no offense, maar als u niet al weet ik niet zeker ben je gesneden te zijn de behandeling van complexe netwerk beheer over een multiplayer spel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ok thanks man, geen rekening, maar i dont want to be complex netwerk beheer Ik wil gewoon een server voor het hosten van een game. thanx, codefreakc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bandbreedte deze dagen is niet relevant, hosting bedrijven geven het weg door de emmer belasting.
Wat u wilt weten zijn de server specs. Ook shared hosting (delen van een server met 1000; s van andere websites), zijn niet goed voor dit, moet u ten minste een VPS (Uw eigen virtuele server). Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor de tevredenheid van de klant, ik zou gaan met een dedicated server. Dan pas kun je beslissen wanneer theres zal server onderhoud en waarschuwen mensen van tegemoetkomend downtime. En Dave heeft gelijk over bandbreedte; zij verkopen door het bucketloads (Ook ik denk dat de berichten van de weg terug in de 06 zou zijn gegaan als zij didnt geven dat er veel )
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| FTP-toegang probleem op Windows 2003 Server met ISA Server 2004 | steveballmer | Windows besturingssystemen | 0 | 12 jun 2009 01:02 |
| Windows 2003 SP2 server op Citrix PS 3.0 - Server opnieuw opgestart na de laatste gebruiker zich afmeldt | DMB | Windows besturingssystemen | 0 | 20 mei 2009 13:40 |
| Eventuele suggesties voor een MMORPG Gamer grafische kaart?:) | VictorSxl | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 1 Nov 2008 07:36 |
| MMORPG | Aceras | PC & Gaming Console | 2 | 26 Jan 2008 15:27 |
| MMORPG | Haseeb | PC & Gaming Console | 2 | 22 okt 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |