![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Jeg er i ferd med å lage en MMORPG. men vi trenger en server. hvor mye båndbredde gjør du regner ill trenger? Jeg ser på dette: http://webcity.com.au/web-hosting/hosting-pro3.php |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| som er en felles server. det ikke vil la deg få tilgang til serveren selv eller kjøre noe i tillegg noe på port 80 eller ftp. den er delt med andre klienter. trenger du en VPS eller en dedikert server. ingen krenkelser, men hvis du ikke allerede vet jeg ikke at du kutte ut å håndtere kompliserte nettverk ledelsen på et multiplayer spill.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ok takk mann, ingen tatt, men jeg ikke ønsker å være kompleks nettverksadministrasjon Jeg vil bare ha en server til å være vert for et spill. thanx, codefreakc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Båndbredde i disse dager er irrelevant, vertsselskaper gi bort av bøtte last.
Hva du ønsker å vite er serveransvarlig spesifikasjoner. Også delt hosting (Dele en server med 1000; s andre nettsteder) vil ikke være noen god for dette, må du ha minst en VPS (Ditt eget virtuelle server). Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For kundetilfredshet, ville jeg gå med en dedikert server. Så bare du kan bestemme når Theres skal server vedlikehold og advare folk oncoming nedetid. Og Dave er rett om båndbredde, de selger det på bucketloads (Også jeg tror Innlegg fra veien tilbake i 06 ville bli borte hvis de gjorde ikke gi så mye )