![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar, Jag är i färd med att göra ett MMORPG. men vi behöver en server. hur mycket bandbredd tror du sjuk behöver? Jag ser på detta: http://webcity.com.au/web-hosting/hosting-pro3.php |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| som är en delad server. det kommer inte låta dig komma åt servern själv eller köra något annat än allt på port 80 eller FTP. det är som delas med andra kunder. du behöver en VPS eller en dedikerad server. inget illa, men om du inte redan vet det är jag inte säker på att du skära sig hantera komplexa näthantering på ett multiplayer spel.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ok tack mannen, inget fattas, men jag dont vill vara komplexa näthantering Jag vill bara ha en server att placera ett spel. thanx, codefreakc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bandbredd dessa dagar är irrelevant mottagningsavtal företag ger bort den med skopan belastning.
Vad du vill veta är serveradministratör specs. Dessutom delas hosting (dela en server med 1000, är andra webbplatser) kommer inte att bli något bra för det kommer du att behöva minst en VPS (Din egen virtuell server). Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För kunderna är nöjda, jag skulle gå med en dedicerad server. Då bara du kan bestämma när Theres ska serverunderhåll och varnar för mötande nere. Och Dave är rätt om bandbredd; de säljer den av bucketloads (Även jag tror att tjänsterna från väg tillbaka i 06 skulle vara borta om de didnt ge så mycket )
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| FTP-åtkomst problem i Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystem | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server startas efter sista användaren loggar ut | DMB | Windows-operativsystem | 0 | 20 maj 2009 13:40 |
| Eventuella förslag till ett MMORPG Gamer grafikkort?:) | VictorSxl | Grafikkort & Skärmar | 11 | 1 november 2008 07:36 |
| MMORPG | Aceras | PC & Console Gaming | 2 | 26 januari 2008 15:27 |
| MMORPG | haseeb | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |