![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen parhaillaan menossa hosts. Oma uusi vastaanottavan sanoo, että ne siirtävät kaiken, mutta he sanovat, että sivustoni pitää ajan jne. jne. ja en ole kuullut niistä koska maanantaina. Olen nyt siirtää sivustoni kautta ftp. Kysymykseni on se minun tietokantojen olla ehjiä tai olen tuoda heille cPanel? En todellakaan halua irrallaan kaikesta Onko tämä oikea tapa toimia? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kysy isäntäkonetta tehdään täysi zipped varmuuskopio inkl. tahansa tietokantoihin.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Nopea muutto pelit parantaa taitoja hitaammin liikkuvat pelejä! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4th Feb 2009 04:19 |
| Good Business Web hosts | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 8. Jun 2007 12:21 |
| Tietyt ohjelmat tiettyjen Web hosts? | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 4th Jun 2007 11:27 |
| Ihmisarvoinen vapaa Hosts> | quinda | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 17th Mar 2007 05:14 |
| Olemme muuttaneet hosts | Hybr! D | Yhteisön News & Chat | 3 | 13. Sep 2006 07:35 |
| Thread Tools | |
| |