![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg startede en blog, der forsøger at lære nogle nye ting. Hvordan ser det ud indtil videre? http://evilspages.blogspot.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser god makker, hvis du har brug for rådgivning som bare spørge, især om SEO side af tingene.
| |||
| |||
| Haha, du er den SEO King makker. Jeg giver dig besked, hvis jeg vælger at udvide det til noget mere alvorligt |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Opdateret. http://evilspages.blogspot.com/ Gjort mit eget sidehoved og sidefod med The Gimp. I næsten ændret til en wordpress blog, men fandt nogle måder at gøre blogger side ser den måde, jeg ønskede, og wordpress formodes at være mere vanskeligt at finde ud af. Jeg ved stadig ikke, jeg er nødt til at med blogger skabelon. Stadig et stykke arbejde at gøre .... |
|
| |||
| |||
| Ser god makker, du overvågning af trafik? Det er altid rart at vide, hvis folk læser. |
|
| |||
| |||
| Ikke endnu. Thats noget jeg har brug for at lære om næste. |
|
| |||
| |||
| Se nærmere på Google Analytics, det er gratis og er rigtig god, makker. |
|
| |||
| |||
| Jeg har koden. Nu er jeg nødt til at regne ud hvor kan man placere den ![]() EDIT: Jeg fik den, tror jeg. Det ser ud som det var vellykket nej? Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Scriptet ser ud som det er i det perfekte sted I bunden af den kode, så det er de sidste ting til at indlæse.Bloggen ser gode. Jeg kan godt lide overskriften.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Uautoriseret Overførsel af data via blog? | Anna257 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 19 | 4. maj 2009 09:52 |
| Rate My Blog! | Cambiker | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 15 februar 2008 10:59 |
| Best Blog Emner | SageMother | Web Design, Hosting & SEO | 12 | 31 juli 2007 14:08 |
| Har brug for hjælp til at oprette et Jaws blogwebsted | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 21. sep 2006 09:39 |
| Thread Tools | |
| |