![]() |
|
| |||
| |||
| Ik begon een blog probeert te leren een aantal nieuwe dingen. Hoe ziet er zo veel? http://evilspages.blogspot.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ziet er goed stuurman, als je gewoon een advies vragen, met name op het SEO-kant van de zaak.
| |||
| |||
| Haha, je bent de SEO King mate. Ik laat het u weten als ik besluit uit te breiden naar iets meer ernstige |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Bijgewerkt. http://evilspages.blogspot.com/ Mijn eigen kop-en voettekst met The Gimp. Ik bijna veranderd naar een wordpress blog, maar vond een aantal manieren om de Blogger-pagina kijken wat ik wilde, en wordpress is te moeilijker te achterhalen. Ik weet nog niet alles wat ik nodig heb om met de Blogger-sjabloon. Nog werk te doen .... |
|
| |||
| |||
| Ziet er goed stuurman, je toezicht op het verkeer? Het is altijd leuk om te weten of mensen aan het lezen bent. |
|
| |||
| |||
| Nog niet. Dat is iets wat ik nodig heb om te leren over het volgende. |
|
| |||
| |||
| Check out Google Analytics is gratis en is vrij goed stuurman. |
|
| |||
| |||
| Ik heb de code. Nu heb ik te achterhalen waar te plaatsen ![]() EDIT: Ik heb het, denk ik. Dit ziet er uit als het was geen succes? Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het script ziet er als het in de perfecte plaats Aan de onderkant van de code dus het is het laatste wat te laden.De blog ziet er goed uit. Ik ben dol op de kop.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ongeoorloofde overdracht van gegevens via blog? | Anna257 | Virus, spyware & Security | 19 | 4 mei 2009 09:52 |
| Beoordeel mijn blog | Cambiker | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 15 feb 2008 10:59 |
| Best Blog Onderwerpen | SageMother | Web Design, Hosting & SEO | 12 | 31 jul 2007 14:08 |
| Hulp nodig opzetten van een Jaws blogsite | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 21e Sep 2006 09:39 |
| Thread Tools | |
| |