![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg startet en blogg, prøver å lære noen nye ting. Hvordan det ser ut så langt? http://evilspages.blogspot.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser bra kompis, hvis du trenger noen råd bare spør, særlig på SEO siden av ting.
| |||
| |||
| Haha, du er SEO King kompis. Jeg gir deg beskjed hvis jeg velger å utvide den til noe mer alvorlig |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Oppdatert. http://evilspages.blogspot.com/ Gjort min egen topptekst og bunntekst med The Gimp. I nesten endret til en WordPress blog, men finnes noen måter å gjøre blogger side ser ut slik jeg ønsket, og WordPress er ment å være vanskeligere å finne ut. Jeg vet ikke alt jeg trenger til med blogger mal. Fortsatt en del arbeid å gjøre .... |
|
| |||
| |||
| Ser bra kompis du overvåke trafikken? Det er alltid hyggelig å vite om folk leser. |
|
| |||
| |||
| Ikke ennå. Det er noe jeg må lære om neste. |
|
| |||
| |||
| Ta en titt på Google Analytics, det er gratis og er ganske god kompis. |
|
| |||
| |||
| Jeg har koden. Nå må jeg finne ut hvor du vil plassere den ![]() EDIT: Jeg har det, tror jeg. Dette ser ut som om det var vellykket nei? Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skriptet ser slik den er i perfekt sted På bunnen av koden, slik at det er den siste tingen å laste.Bloggen ser bra ut. Jeg liker overskriften.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Uautorisert Overføring av data via blogg? | Anna257 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 19 | 4 mai 2009 09:52 |
| Rate My Blog! | Cambiker | Web Design, hosting & SEO | 2 | 15 februar 2008 10:59 |
| Best Blog Topics | SageMother | Web Design, hosting & SEO | 12 | 31 juli 2007 14:08 |
| Trenger du hjelp til å sette opp en Jaws bloggleverandør | Hybr! D | Web Design, hosting & SEO | 1 | 21. sep 2006 09:39 |
| Thread Tools | |
| |