![]() |
|
| |||
| |||
| Jag startade en blogg, försöker lära sig några nya saker. Hur ser det ut så här långt? http://evilspages.blogspot.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser bra kompis, om du behöver några råd bara fråga, särskilt om SEO sidan av saken.
| |||
| |||
| Haha, du är SEO King kompis. Jag meddelar dig om jag bestämmer mig för att utöka den till något mer seriöst |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Uppdaterad. http://evilspages.blogspot.com/ Made mitt eget sidhuvud och sidfot med The Gimp. I nästan förvandlats till en wordpress blogg men hittade några sätt att göra blogger sida ser hur jag ville ha, och wordpress är tänkt att vara svårare att lista ut. Jag vet fortfarande inte allt jag behöver med blogger mallen. Återstår en del arbete att göra .... |
|
| |||
| |||
| Ser bra kompis, du övervaka trafiken? Det är alltid trevligt att veta om folk läser. |
|
| |||
| |||
| Inte än. Det var något jag behöver veta mer om nästa. |
|
| |||
| |||
| Kolla in Google Analytics, det är gratis och är ganska bra kompis. |
|
| |||
| |||
| Jag har koden. Nu har jag ta reda på var du ska placera den ![]() EDIT: Jag har det, tror jag. Det ser ut som det har publicerats någon? Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skriptet ser ut som det är i perfekt Längst ner i koden så det är det sista för att ladda.Bloggen ser bra ut. Jag gillar rubriken.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Obehörig överföring av data via Blogg? | Anna257 | Virus, spionprogram och säkerhet | 19 | 4 maj 2009 09:52 |
| Priserna Min Blogg! | Cambiker | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 15 februari 2008 10:59 |
| Bästa Blogg Ämnen | SageMother | Web Design, Hosting & SEO | 12 | 31 juli 2007 14:08 |
| Behöver du hjälp att upprätta en Käkar bloggplatsen | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 21 sep 2006 09:39 |
| Thread Tools | |
| |