![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Jeg har nettopp gjort dette nettstedet Jeg trenger andre mennesker for å vise den for å kontrollere at det er ok på andre skjermer og datamaskiner som jeg kjenner noen av dere har en større skjerm enn meg så trenger bare å se om alt er sentrert ect
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sine til store for min skjerm, har jeg til å bla over til å vise alle siden, må være i widescreen
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Samme. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fine på mine, ingen rullefelt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser fint for meg også no scrollbars heller.
|
| |||
| |||
| Jeg satt den til 1300 stort ... er det likevel å sette den til å justere til skjermen? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp med min | thingie2 | Web Design, hosting & SEO | 5 | 7 januar 2009 13:55 |
| Nettstedoptimerer Hjelp | cpustud | Web Design, hosting & SEO | 2 | 16 januar 2008 15:01 |
| Best gratis nettsted for hosting et nettsted? | mxmad32 | Web Design, hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Jeg har nylig satt opp et nettsted kan du hjelpe | simon1990 | Web Design, hosting & SEO | 15 | 9 desember 2007 17:15 |
| Thread Tools | |
| |