mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

MySQL og hosting selskab

Reply

Thread Tools
Old 20 februar 2008, 01:26
Medlem Gruppen

Default MySQL og hosting selskab

Efter at have kigget i apache jeg har besluttet jeg vil fortsætte med at bruge en udbyder
Jeg har et problem selv.
Jeg har mysql5 database på min comp og php5 Jeg har oprettet flere tabeller i min database, og jeg vil gerne beholde dem.

De ting er jeg forbinde til min database gennem hosting selskab, og det plejer slutte.

Jeg har det brugernavn, adgangskode og db navn completly setup men jeg føler sin værtsnavnet Thats giver mig problemer.
Hvad ville jeg bruge?
Normalt når jeg gjorde dette gennem apache det ville være localhost men im ikke sikker på, at dette kunne være nu.
Ive tryed min comps IPv4 adresse, men ikke fungerer ikke sikker på, at det var det rigtige at gøre alligevel.
Takket folk for al den hjælp seneste.
Old 20 februar 2008, 07:01
Donor-Gruppen

Hej

Hvis du forsøger at oprette forbindelse til din MySQL-database på computeren fra en side på dit hosting virksomheder servere du har en række problemer.
Det er usandsynligt, at webhostingfirma vil lade forbindelser til eksterne servere ud troede deres firewall af sikkerhedsmæssige årsager. Du bør kontrollere dette.
Hvis de gør tillade tilslutninger men derefter skal du angive værtsnavnet på din offentlige IP-adresse (har du en statisk IP-adresse?). Så hvis du har en router, hvor du befinder dig, skal du sende port 3306 til den computer, der har mysql-server på det.

Selv gør dette vil du have problemer med en langsom hjemmeside på grund af den sti, de data har til at rejse.
På bekostning af modtagelsesaftale med mysql-server installeret, jeg tror ikke, den er værd, den ekstra indsats, og problemer med at bruge computeren.

Er det den måde, du ønsker at gøre det, eller den anden vej (til din vært)?

Jeg håber, at dette hjælper og giver mening.

Tøv ikke med at kontakte mig hvis du har spørgsmål.

Mange tak

Leo
Old 20 februar 2008, 10:10
Medlem Gruppen

Takket leo.
efter mange drøftelser med hostingtjeneste jeg endelig fundet ud af de faktisk de ikke lad mig slutte til en ekstern kilde (firewall og kram).
Mange tak for svaret.

Ben

PS det tog mig 5 timer af IM-beskeder for at fortælle mig det, og jeg stillede spørgsmålet 20 gange mindst aaarghhhhhhh
Old 20. februar 2008, 15:00
Donor-Gruppen

Hej

Glad du har nået til bunds i det. Lyder typisk af nogle web vært!

Mange tak

Leo
Old 22 februar 2008, 03:25
Medlem Gruppen

Hvorfor ikke bare overføre den database og PHP-scripts til hosting-tjeneste. Så behøver du ikke at give omverdenen adgang til din pc, ikke har du for at holde Apache kører på din egen PC hele tiden, eller har du for at holde din egen PC tændt hele tiden, heller ikke dig brug for en statisk IP-adresse, heller ikke yo uhave at bekymre dig om din pc bryder sammen, og kræver en re-boot, eller har du til at håndtere database back-ups.

Det betyder også, kan du eksperimentere med ideer og ikke skrue op online database ved at forsøge ting om din kopi først før overføre dem over og gå direkte.

Hosting, der omfatter mysql er så billige (det er ofte smidt i gratis), at uanset hvad du sætter pris på din egen tid på, det ville koste mindre end fem timer du brugt at tale med dem, og den tid, du brugte forsøger at løse problemet.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PHP MySQL, hvilket skaber en drop down listen, som tager felter fra tabellen i mysql Samantha0101 Web Design, Hosting & SEO 19 5 april 2008 07:25
Company of Heroes Lav FPS! Blazing933 PC & Console Gaming 2 27 november 2007 05:33
Webserver hjælp med mysql Drewski526 Web Design, Hosting & SEO 1 19 november 2007 13:21
Web-hosting-tjeneste til min website.I am søger en web-hosting-tjeneste, der tillader zion9495 Web Design, Hosting & SEO 1 6. sep 2007 22:45
Gratis Hosting VS Betalt Hosting! Travis2k7 Web Design, Hosting & SEO 1 30 august 2007 19:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.