![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun tutkimme apache olen päättänyt i jatkossakin käyttää hosting-palvelujen tarjoaja Minulla on ongelma tosin. Olen mysql5 tietokanta minun pakoll ja php5 olen luonut useita taulukoita minun tietokanta ja haluaisin pitää ne. Asia on niin että olen yhteyden minun tietokannan kautta hosting-yritys, ja se tapana liittää. Minulla on käyttäjätunnus salasana ja db nimi completly setup mutta uskon sen palvelimen nimi thats annoitte minulle ongelmia. mitä voin käyttää? Yleensä kun olen tehnyt tätä kautta apache olisi localhost mutta im ole varma, että tämä voisi olla nyt. Ive tryed minun comps IPv4-osoite, mutta ei toimi ei ole varma, että se oli oikea tapa toimia joka tapauksessa. Kiitos ihmiset kaikesta avusta viime aikoina. |
|
| |||
| |||
| Hei Jos yrität kytkeytymään MySQL-tietokanta tietokonetta sivun palveluntarjoajayritys yritysten palvelimet sinulla on useita ongelmia. On epätodennäköistä, että hosting-yritys antaa yhteydet ulkoiseen palvelimet pois ajatuksen niiden palomuuri turvallisuussyistä. Sinun tulisi tarkistaa tämän. Jos he eivät salli yhteyksiä vaikka sitten sinun täytyy asettaa palvelimen nimi julkiset ip-osoite (sinulla on staattinen IP-osoite?). Sitten, jos sinulla on reititin at your location, sinun tulee toimittaa satamaan 3306 tietokoneeseen, jossa on mysql-palvelin sitä. Jopa näin teillä on ongelmia hidas sivuston koska polku tiedot on matkustaa. Hintana hosting kanssa mysql-palvelin on asennettu, en usko sen arvoinen ylimääräistä vaivaa ja ongelmia käyttää tietokonetta. Onko tämä se tapa, jonka haluat tehdä sen, tai muulla tavalla (to your host)? Toivon, että tämä auttaa ja on järkevää. Älä epäröi ottaa yhteyttä minuun, jos sinulla on jotain kysyttävää. Paljon kiitoksia Leo |
|
| |||
| |||
| Kiitos Leo. jälkeen monia keskusteluja isännöintipalvelua i vihdoin selville ne Infact ne eivät anna minulle yhteyden ulkopuolinen lähde (palomuuri ja tavaraa). Kiitos paljon vastauksesta. Ben PS se vei minut 5 tuntia im sanomanvälitystä heille kertoa minulle tämän ja i kysyi 20 kertaa vähintään aaarghhhhhhh |
|
| |||
| |||
| Hei Glad olet päässyt pohjaan sitä. Äänet tyypillinen osa Web hosts! Paljon kiitoksia Leo |
|
| |||
| |||
| Miksi ei yksinkertaisesti siirtää tietokanta ja PHP-skriptit, että isännöintipalvelua. Silloin sinun ei tarvitse antaa ulkomaailmalle pääsy tietokoneeseen, ei teillä on pidettävä Apache käynnissä oma PC koko ajan, eikä sinun tarvitse pitää omat PC päällä koko ajan, eikä sinun tarvitsevat staattisen IP-osoitteen, eivätkä yo uhave huolehtia tietokoneesi kaatuu ja tarvitaan uudelleen käynnistyksen, eikä sinulla on käsitellä tietokanta takaisin poikittaisyhteyksistä. Se tarkoittaa myös sitä, voit kokeilla ideoita eikä tyriä online-tietokanta yrittämällä asioita kopiosi ennen siirtämällä niitä ja menee elää. Hosting, joka sisältää mysql on niin halpa (on usein heittää ilmaiseksi), että mitä tahansa arvostat omaa aikaa, se maksaisi vähemmän kuin viisi tuntia kulutit puhu niiden ja kerran käytetty yrittää ratkaista ongelman. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PHP MySQL luoda pudotusvalikko, jossa otetaan kentille taulukon mysql | Samantha0101 | Web Design, Hosting & SEO | 19 | 5. Huhtikuu 2008 07:25 |
| Company of Heroes Matala FPS! | Blazing933 | PC & Console Gaming | 2 | 27. marraskuu 2007 05:33 |
| Webserver apua mysql | Drewski526 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 19. marraskuu 2007 13:21 |
| Web hosting-palvelun minun website.I Etsin web hosting-palvelu, joka mahdollistaa | zion9495 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 6. Sep 2007 22:45 |
| Free Hosting VS Paide Hosting! | Travis2k7 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30th Aug 2007 19:05 |
| Thread Tools | |
| |