mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Mysql en hosting bedrijf

Reply

Thread Tools
Old 20 februari 2008, 01:26
Lid Fractie

Na een blik op apache heb ik besloten Ik zal gebruik blijven maken van een hosting provider
Ik heb een probleem.
Ik heb mysql5 databank op mijn comp en php5 Ik heb meerdere tabellen in mijn database, en ik zou graag willen behouden.

Het ding is mij aansluiten bij mijn database via de hosting bedrijf en het wont verbinden.

Ik heb de gebruikersnaam wachtwoord en db naam volledig setup, maar ik vind haar de hostnaam thats geeft me problemen.
Wat zou ik gebruiken?
Meestal als ik deed dit door middel van apache zou localhost maar im niet zeker of dit kan worden nu.
Ive tryed mijn comps IPv4-adres, maar werkt niet niet zeker was het juiste om te doen toch.
Bedankt mensen voor alle hulp de laatste tijd.
Old 20 februari 2008, 07:01
Donor Groep

Hoi

Als u probeert verbinding te maken met uw MySQL-database op uw computer vanaf een pagina op uw hosting bedrijven servers u een aantal problemen.
Het is onwaarschijnlijk dat de hosting bedrijf laat verbindingen naar externe servers uit dacht hun firewall om veiligheidsredenen. U moet dit controleren.
Doen zij dit toestaan verbindingen al dan moet je de host-naam voor uw publieke IP adres (heb je een statisch IP-adres?). Dan als u een router op uw locatie, moet u doen toekomen poort 3306 naar de computer die de mysql server op.

Ook hiervoor heeft u problemen met een trage site, omdat het pad van de gegevens om te reizen.
Op de kosten van hosting met MySQL-server is geïnstalleerd, ik denk niet dat het de moeite waard de extra inspanning en problemen van het gebruik van uw computer.

Is dit de manier waarop u wilt doen, of de andere manier (met uw gastheer)?

Ik hoop dat dit helpt en zinvol zijn.

Aarzel niet om contact met mij opnemen als u vragen hebt.

Many Thanks

Leo
Old 20 februari 2008, 10:10
Lid Fractie

Bedankt Leo.
na vele discussies met de hosting service ik eindelijk ontdekt ze inderdaad ze doen laat me niet verbinden met een externe bron (firewall enzo).
Hartelijk dank voor het antwoord.

Ben

PS Het kostte me 5 uur im messaging voor ze me te vertellen en ik vroeg de vraag 20 keer ten minste aaarghhhhhhh
Old 20 feb 2008, 15:00
Donor Groep

Hoi

Blij dat je naar de onderkant van het. Typische geluiden van sommige web hosts!

Many Thanks

Leo
Old 22 februari 2008, 03:25
Lid Fractie

Waarom niet gewoon de overdracht van de database en PHP scripts om de hosting service. Dan hoeft u niet aan de buiten wereld toegang tot uw pc, niet je moet houden Apache draait op je eigen PC de hele tijd, of heeft u om uw eigen PC ingeschakeld alle tijd, ook niet je moet een statisch IP-adres, noch yo uhave zorgen te maken over je pc crasht en nodig een nieuwe boot, of heb je te behandelen database back-ups.

Het betekent ook dat u kunt experimenteren met ideeën en niet schroef van de online database door te proberen dingen op uw eerste exemplaar voordat ze over en gaan wonen.

Hosting dat mysql is zo goedkoop (het is vaak gegooid in voor gratis) dat wat je de waarde van uw eigen tijd, zou de kosten lager zijn dan de vijf uur besteed je praat met hen en de tijd die u besteed proberen het probleem op te lossen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.