![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ejer og driver to websteder for sjov. Hvis det er muligt jeg kan være i stand til at få en virksomhed "til at placere annonces på mit websted. Ligesom jeg sagde disse websteder er for sjov ikke overskud. Jeg ønsker at få flere medlemmer selv. Hvordan får jeg mine websteder til at trække i flere medlemmer med søgemaskiner. Er der nogen tricks du kunne vise en gennemsnitlig person til at tilkendegive deres websted mere synligt. Jeg har været i stand til at finde ud af ganske lidt fra hænderne på erfaringer for så vidt angår driften af websteder går. Jeg troede, det kunne blive mere end jeg kunne håndtere, men sar vidt så godt. Tak forud for tidspunktet for nogen form for hjælp kan du være i stand til at give. Tak igen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du er nødt til at optimere dine sider. Søgeord i titlen, meta og side i H1, H2 og H3 tags.
Du skal også bruge links ... Send dit websted til biblioteket's, skrive artikler og sende dem til sociale bookmarking steder og artiklen mappe's. Du skal også bruge loots dejlige saftige indhold for edderkopper til at gennemgå og indeksere. Mit system: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | stald | Windows-operativsystemer | 6 | 21. mar 2009 08:54 |
| Ny her og har behov for hjælp til "Fysiske SEO"! | brooklynsual | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 12th Dec 2008 21:08 |
| "Local SEO" service for mine web business | Jimmy costo | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 4. maj 2008 10:59 |
| Hvordan kan jeg Buld Business System, Administrer Business System? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 12:30 |
| Thread Tools | |
| |