mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Fysiske SEO "service for mine web business

Reply

Thread Tools
Old 16. maj 2008, 02:16
Ny Medlem Gruppen

Default Fysiske SEO "service for mine web business

Jeg ejer og driver to websteder for sjov. Hvis det er muligt jeg kan være i stand til at få en virksomhed "til at placere annonces på mit websted. Ligesom jeg sagde disse websteder er for sjov ikke overskud. Jeg ønsker at få flere medlemmer selv. Hvordan får jeg mine websteder til at trække i flere medlemmer med søgemaskiner. Er der nogen tricks du kunne vise en gennemsnitlig person til at tilkendegive deres websted mere synligt. Jeg har været i stand til at finde ud af ganske lidt fra hænderne på erfaringer for så vidt angår driften af websteder går. Jeg troede, det kunne blive mere end jeg kunne håndtere, men sar vidt så godt. Tak forud for tidspunktet for nogen form for hjælp kan du være i stand til at give.
Tak igen
Old 16. maj 2008, 02:50
Administrator Gruppen

Default Fysiske SEO "service for mine web business

Du er nødt til at optimere dine sider. Søgeord i titlen, meta og side i H1, H2 og H3 tags.

Du skal også bruge links ...

Send dit websted til biblioteket's, skrive artikler og sende dem til sociale bookmarking steder og artiklen mappe's.

Du skal også bruge loots dejlige saftige indhold for edderkopper til at gennemgå og indeksere.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 stald Windows-operativsystemer 6 21. mar 2009 08:54
Ny her og har behov for hjælp til "Fysiske SEO"! brooklynsual Web Design, Hosting & SEO 3 12th Dec 2008 21:08
"Local SEO" service for mine web business Jimmy costo Web Design, Hosting & SEO 1 4. maj 2008 10:59
Hvordan kan jeg Buld Business System, Administrer Business System? 597 General Software Chat 2 3 december 2007 12:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.