mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Natuurlijke SEO "dienst voor mijn web-business

Reply

Thread Tools
Old 16 mei 2008, 02:16
Nieuw Lid Fractie

Ik zelf en de exploitatie van twee locaties voor de lol. Indien mogelijk, ik kan om een bedrijf te plaatsen advertentie op mijn site. Zoals ik al zei deze sites zijn voor de lol niet van de winst. Ik wil graag meer leden wel. Hoe krijg ik mijn sites te trekken in meer leden met zoekmachines. Zijn er trucs je kon tonen een gemiddelde persoon om hun site meer zichtbaar. Ik heb in staat is geweest om uit te vinden nogal wat uit handen van ervaring wat de werking van de sites gaat. Ik dacht dat het misschien meer dan ik kon behandelen maar sar ver zo goed. Dankzij komende tijd voor alle hulp die u kunnen geven.
Nogmaals bedankt
Old 16 mei 2008, 02:50
Administrator Group

U moet uw pagina's te optimaliseren. Zoekwoorden in de titel, meta en op bladzijde in H1, H2 en H3 tags.

Moet u ook links ...

Verstuur uw site naar directory's, artikelen schrijven en deze voor te leggen aan de sociale bookmarking plaatsen en artikel directory's.

Je moet ook Loots leuke sappige content voor de spiders te doorzoeken en indexeren.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.