![]() |
|
| |||
| |||
| helo ppl. Jeg har brug for hjælp til at gøre et websted på Dreamweaver, men med login og registrere muligheder også. hvordan gør man, dat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor type websted, du gør.
| |||
| |||
| davehybird im gør en uddannelsesmæssig website lol for min institution, så vil din idé hjælpe så? og vil det have login en registrere de er kodet for mig, eller jeg er nødt til at kode det mig selv? |
|
| |||
| |||
| Wordpress software giver dig mulighed for at logge ind, og også andre. Du kan skrive artikler og andre kan logge ind og kommentere på dem. Det er langt nemmere end kodende noget helt fra bunden, og det vil se meget mere professionel. |
|
| |||
| |||
| ok den jeg prøve det. n se hw jeg takker meget for din hjælp |
|
| |||
| |||
| Wordpress er bare scriptet, kan du ansøge 1000's forskellige skind til det også. Så ændre design efter installationen er meget nem og hurtig. |
|
| |||
| |||
| davehybird jeg downloadet wordpress men efter downloading wat do u do? kan hjælpe mig ud ved at give mig instruktioner trin for trin kan du? |
|
| |||
| |||
| Du er nødt til at overføre filerne til din vært og opsætning af MySQL-database, kan du altid få det gjort ved wordpress hvis du ikke ved hvad du gør. De tilbyder endda hosting. |
|
| |||
| |||
| Så hvordan gør u setup da mysql database? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PHP Min Admin? Jeg tror ikke, at du ved hvad du laver. Wordpress er dybest set en blogging motor - for blogs. Hvad laver du forsøger at oprette?
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har du brug for hjælp med at gøre video talsmand for websted | muzna | Multimedia & Codecs | 0 | 28. maj 2009 23:53 |
| At lave dine egne ISP Ikke Broadcasting et websted. Masser af spørgsmål. | pest79456 | Web Design, Hosting & SEO | 18 | 30 april 2009 09:29 |
| Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Making My First pc. | Counterstriker | General Hardware Chat | 14 | 20th Dec 2007 03:01 |
| Making Foto DVD | tinkerbell | Multimedia & Codecs | 2 | 2 december 2007 12:24 |
| Thread Tools | |
| |