![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
HELO ppl. Tarvitsen apua tehdä verkkosivuilla Dreamweaver mutta Kirjautumisen ja rekisteröidä vaihtoehtoja liikaa. Miten dat?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Miksi Sivuston tyyppi olet päätöksenteossa.
|
|||
|
|||
|
davehybird im tehdä koulutus verkkosivuilla lol minun luottolaitokseen niin ideasi auttaa sitten? ja se on sisäänkirjoittautumissivuksesi yksi rekisteri aloitteen koodatuista minua tai minun on sääntökohdista se minun itse?
|
|
|
|||
|
|||
|
Wordpress-ohjelmiston avulla voit kirjautua sisään ja toiset liian. Voit lähettää artikkeleita ja muita voi kirjautua ja kommentoida niitä.
Se on paljon helpompaa kuin koodaus jotain alusta alkaen, ja se näyttää paljon ammattilainen. |
|
|
|||
|
|||
|
ok den i kokeilla sitä. n ks. hw En kiitos paljon apuanne
|
|
|
|||
|
|||
|
Wordpress on vain komentosarja, voit hakea 1000: n eri skins sille liikaa.
Joten muuttuvassa suunnittelu asennuksen jälkeen on erittäin helppoa ja nopeaa. |
|
|
|||
|
|||
|
davehybird i ladata wordpress mutta kun lataat wat do u do? voi auttaa minua antamalla minulle ohjeita vaihe vaiheelta please?
|
|
|
|||
|
|||
|
Sinun täytyy ladata tiedostoja koneen ja asentamistiedot mysql-tietokantaan, voit aina se tehdään wordpress jos et tiedä mitä olet tekemässä. Entistä tarjoavat hosting.
|
|
|
|||
|
|||
|
niin miten u setup da mysql-tietokannan?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
PHP Oma Admin?
En usko, että tiedät mitä olet tekemässä. Wordpress on pohjimmiltaan blogging moottori - ja blogeja. Mitä yrität luoda?