![]() |
|
| |||
| |||
| helo ppl. Ik heb hulp nodig bij het maken van een website over dreamweaver, maar met de login en het register opties ook. hoe doe je dat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waarom type site bent u maken.
| |||
| |||
| davehybird im maken van een educatieve website voor mijn lol instelling zo zal uw idee helpen dan? en zal er een login register reeds gecodeerd voor mij of ik nodig om mijn code het zelf? |
|
| |||
| |||
| Wordpress-software kunt u in te loggen en anderen ook. U kunt artikelen en anderen zich kunnen aanmelden en becommentariëren. Het is veel gemakkelijker dan codering iets van de grond af, en het ziet er veel professioneler. |
|
| |||
| |||
| ok den i proberen. n zie hw i do thanks a lot for your help |
|
| |||
| |||
| Wordpress is net het script, dan kunt u 1000's van verschillende skins om het ook. Dus het ontwerp na de installatie is zeer snel en eenvoudig. |
|
| |||
| |||
| davehybird i gedownload wordpress maar na het downloaden wat do u doen? kan me helpen door het geven van me instructies stap voor stap alstublieft? |
|
| |||
| |||
| Je moet de bestanden uploaden naar uw gastheer en setup de MySQL database, kun je altijd krijgen door wordpress als je niet weet wat je aan het doen zijn. Het bieden hosting. |
|
| |||
| |||
| dus hoe u setup da mysql database? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PHP My Admin? Ik denk niet dat u weet wat u doet. Wordpress is eigenlijk een bloggen motor - voor blogs. Wat probeer je te maken?