![]() |
|
| |||
| |||
| helo ppl. Jeg trenger hjelp til å lage et nettsted på Dreamweaver men med pålogging og register alternativer også. Hvordan gjør du dat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor type nettsted er du gjør.
| |||
| |||
| davehybird im gjør et pedagogisk nettsted lol for min tution så vil din ide hjelpe da? og vil det ha login ett register alredy kodet for meg og jeg trenger å kode det selv? |
|
| |||
| |||
| Wordpress programvare kan du logge inn og andre også. Du kan legge inn artikler og andre kan logge seg på og kommentere dem. Det er langt lettere enn koding noe fra grunnen, og det ser langt mer profesjonell. |
|
| |||
| |||
| ok den jeg prøver det. n se HW jeg takk for hjelpen |
|
| |||
| |||
| Wordpress er bare skriptet, kan du bruke 1000 for forskjellige skins til det også. Så endre design etter installasjon er meget rask og enkel. |
|
| |||
| |||
| davehybird jeg lastet ned WordPress men etter nedlasting wat do u do? kan hjelpe meg ved å gi meg instruksjoner trinn for trinn kan du? |
|
| |||
| |||
| Du må laste opp filene til verten og oppsett av MySQL-databasen, kan du alltid få det gjort av WordPress hvis du ikke vet hva du gjør. De selv tilbyr webhotell. |
|
| |||
| |||
| så hvordan u oppsett da mysql database? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PHP Min Admin? Jeg tror ikke du vet hva du gjør. Wordpress er egentlig en blogging motor - for blogger. Hva er det du prøver å opprette?