![]() |
|
| |||
| |||
| HELO ppl. Jag behöver hjälp att göra en hemsida om dreamweaver men med inloggning och registrering alternativ också. hur gör man dat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varför typ av område är du gör.
| |||
| |||
| davehybird im göra en pedagogisk webbplats lol för min tution så kommer din idé hjälpa då? och det har inloggning ett register alredy kodade för mig och jag behöver koden som mig själv? |
|
| |||
| |||
| Wordpress programvara gör att du kan logga in och även andra. Du kan skicka artiklar och andra kan logga in och kommentera dem. Det är mycket lättare än kodar något från början och det kommer att se betydligt mer professionell. |
|
| |||
| |||
| ok den jag försöker det. n se hw jag tack så mycket för hjälpen |
|
| |||
| |||
| Wordpress är bara script kan du använda 1000: s olika skinn att det också. Så förändras mönstret efter installationen är mycket snabb och enkel. |
|
| |||
| |||
| davehybird jag hämtat wordpress men efter nedladdning wat do u do? kan hjälpa mig genom att ge mig instruktioner steg för steg tack? |
|
| |||
| |||
| Du måste ladda upp filer till din värd och installationen av mysql databas, kan du alltid få det gjort av WordPress om du inte vet vad du gör. Den även erbjuda hosting. |
|
| |||
| |||
| så hur gör fullständig setup da mysql databas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PHP Min Admin? Jag tror inte att du vet vad du gör. Wordpress är i grunden en bloggning motor - för bloggar. Vad är det du försöker skapa?