mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Brug for hjælp til at gøre et websted

Reply

Thread Tools
Old 11 juli 2008, 14:33
Medlem Gruppen

Default Brug for hjælp til at gøre et websted

serverguy im forsøger at skabe et websted hovedsageligt ved hjælp af en Dreamweaver, hvis muligt.
Old 11 juli 2008, 15:57
Redaktør Gruppen

Hvad har du gjort af det indtil videre?

Kender du grundlæggende HTML?

Ved du, hvad du vil have dit websted til at se ud?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 13 juli 2008, 05:54
Medlem Gruppen

serverguy i, hvordan man laver hjemmesiden i enkle at bruge HTML om Dreamweaver ni vide, hvordan det vil se ud, men det eneste problem jeg har, er, at jeg dont vide, hvordan du tilføjer register og login til hjemmesiden troede Dreamweaver. gt tilbage
Old 13 juli 2008, 07:17
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mukz View Post
serverguy i, hvordan man laver hjemmesiden i enkle at bruge HTML om Dreamweaver ni vide, hvordan det vil se ud, men det eneste problem jeg har, er, at jeg dont vide, hvordan du tilføjer register og login til hjemmesiden troede Dreamweaver. gt tilbage
Theres en række måder at tilføje login / private sider på dit websted, afhængigt af hvad du vil opnå.

Hvis du blot ønsker at password beskytte nogle sider derefter prøve at bruge htaccess (søg htaccess login)

Ellers bliver du nødt til at lære PHP / MySQL eller ASP.NET at gøre side interaktivt.

Old 14. juli 2008, 08:52
Medlem Gruppen

ok, men cant u gt da script af login n register færdigsyet eller u nødt til at lære php n alle dat?
Old 14. juli 2008, 09:40
Redaktør Gruppen

Har du rent faktisk gøre dette?
Citat:
Hvis du blot ønsker at password beskytte nogle sider derefter prøve at bruge htaccess (søg htaccess login)

Old 18. juli 2008, 12:36
Medlem Gruppen

serverguy hjælpe mig venligst.
Old 18. juli 2008, 14:49
Redaktør Gruppen

For sidste gang, gør en søgning efter htaccess login

Vi er ikke betalt for at være her, og nogle ting du skal gøre dig selv.

Jeg vil indeholde et link til Google søgning, så du behøver ikke gøre det selv.
http://www.google.co.uk/search?q=hta...ient=firefox-a

Jeg har stadig ingen idé om, hvad du prøver at nå begge veje.

Old 19. juli 2008, 07:00
Medlem Gruppen

serverguy Jeg forsøger at opnå en god hjemmeside men jeg ved, hvordan man kan gøre webstedet n alt dette. Men det sted, var jeg brug for hjælp n dont forstår er, at hvordan du har login / register på hjemmesiden, og hvordan du gør dette.
Old 19. juli 2008, 08:13
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mukz View Post
serverguy Jeg forsøger at opnå en god hjemmeside men jeg ved, hvordan man kan gøre webstedet n alt dette. Men det sted, var jeg brug for hjælp n dont forstår er, at hvordan du har login / register på hjemmesiden, og hvordan du gør dette.
Dette er sidste gang jeg vil til at besvare denne tråd, medmindre du rent faktisk forsøger at gøre hvad jeg siger.

Det afhænger af, hvad du vil være i stand til at gøre. Normalt, hvis du har login-systemer, registrerede brugere kan interagere med hjemmesiden, ligesom om fora, hvor man kan sende.

Eller har en konto osv.

Dette gøres ved hjælp af en web-applikation, kodet i noget som PHP eller ASPX og MySQL etc til databasen.

Lære et sprog er et meget langt, sejt træk, og du er nødt til at holde ud at komme nogen steder. Minimum to år, før du er dygtige.

Hvis dette er hvad du vil gøre, og derefter begynde at søge efter PHP / MySQL uddannelse, øvelser og videoer.

Men hvis du ikke ønsker at skulle lære at kode, og bare ønsker, at folk skal være i stand til at logge på for at se visse sider etc derefter DO en søgning efter htaccess login

Hvis du læser op om dette vil du lære det er en måde at begrænse brugernes fra visse sider, og kan gøres til et attraktivt login form.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Har du brug for hjælp med at gøre video talsmand for websted muzna Multimedia & Codecs 0 28. maj 2009 23:53
At lave dine egne ISP Ikke Broadcasting et websted. Masser af spørgsmål. pest79456 Web Design, Hosting & SEO 18 30 april 2009 09:29
Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? mxmad32 Web Design, Hosting & SEO 9 10 januar 2008 11:58
Making My First pc. Counterstriker General Hardware Chat 14 20th Dec 2007 03:01
Making Foto DVD tinkerbell Multimedia & Codecs 2 2 december 2007 12:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.