mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Hulp nodig bij het maken van een website

Reply

Thread Tools
Old 11 juli 2008, 14:33
Lid Fractie

Default Hulp nodig bij het maken van een website

serverguy im proberen te maken van een website door middel van een dreamweaver indien mogelijk.
Old 11 juli 2008, 15:57
Moderator Groep

Wat heb je gedaan van het tot nu toe?

Weet u eenvoudige HTML?

Weet u wat u wilt dat uw site eruit?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 13 juli 2008, 05:54
Lid Fractie

serverguy Ik weet hoe u de website met behulp van eenvoudige HTML op Dreamweaver ni weten hoe het gaat uitzien, maar het enige probleem dat ik heb is dat i dont know how to add registreren en inloggen op de website dacht Dreamweaver. gt terug
Old 13 juli 2008, 07:17
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mukz View Post
serverguy Ik weet hoe u de website met behulp van eenvoudige HTML op Dreamweaver ni weten hoe het gaat uitzien, maar het enige probleem dat ik heb is dat i dont know how to add registreren en inloggen op de website dacht Dreamweaver. gt terug
Theres een aantal manieren van het toevoegen van login / prive-pagina's op uw website, afhankelijk van wat u wilt bereiken.

Als je gewoon wilt beveiligen met een wachtwoord sommige pagina's, probeer dan met behulp van htaccess (zoek htaccess login)

Anders zal je moeten leren PHP / MySQL of ASP.NET te maken van de interactieve pagina.

Old 14 jul 2008, 08:52
Lid Fractie

ok, maar u cant gt da script van login n register klaar gemaakt of u moet leren php n allen dat?
Old 14 jul 2008, 09:40
Moderator Groep

Heb je eigenlijk doen?
Citaat:
Als je gewoon wilt beveiligen met een wachtwoord sommige pagina's, probeer dan met behulp van htaccess (zoek htaccess login)

Old 18 jul 2008, 12:36
Lid Fractie

serverguy help me alsjeblieft.
Old 18 jul 2008, 14:49
Moderator Groep

Voor de laatste keer, een zoekopdracht voor htaccess login

We zijn niet betaald om hier te zijn, en sommige dingen die je moet doen jezelf.

Ik zal ook een link naar de Google zoeken, zodat u niet hoeft te doen het zelf.
http://www.google.co.uk/search?q=hta...ient=firefox-a

Ik heb nog geen idee van wat je probeert te bereiken, hetzij manier.

Old 19 jul 2008, 07:00
Lid Fractie

serverguy ik probeer te komen tot een goede website maar ik weet hoe u de website n dat allemaal. Maar de plaats waar ik hulp nodig heb n dont begrijp, is dat hoe u login / register op de website en hoe u dat doet.
Old 19 juli 2008, 08:13
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mukz View Post
serverguy ik probeer te komen tot een goede website maar ik weet hoe u de website n dat allemaal. Maar de plaats waar ik hulp nodig heb n dont begrijp, is dat hoe u login / register op de website en hoe u dat doet.
Dit is de laatste tijd ga ik naar het antwoord op deze draad, tenzij u echt proberen te doen wat ik zeg.

Het hangt af van wat je wilt kunnen doen. Normaal als je login systemen, geregistreerde gebruikers kunnen een wisselwerking met de website, zoals op forums waar men de post.

Of een rekening hebben enz.

Dit gebeurt met behulp van een webapplicatie, gecodeerd in iets als PHP of ASPX en MySQL etc voor de database.

Het leren van een taal is een zeer lange adem en je moet volharden om overal. Minimaal twee jaar voordat je bent bedreven.

Als dit is wat u wilt doen, dan beginnen met zoeken voor PHP / MySQL training, tutorials en video's.

Echter, als je niet wilt hebben om te leren code en wil gewoon dat mensen in staat om in te loggen om te zien dan bepaalde pagina's etc DO een zoektocht naar htaccess login

Als u lezen over deze leer je het is een manier om gebruikers uit bepaalde pagina's, en kan worden gemaakt in een aantrekkelijk login formulier.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hulp nodig met het maken van video-woordvoerder voor website muzna Multimedia & Codecs 0 28 mei 2009 23:53
Maken van je eigen ISP Niet Broadcasting een website. Veel vragen. pest79456 Web Design, Hosting & SEO 18 30 apr 2009 09:29
Beste gratis website voor het hosten van een website? mxmad32 Web Design, Hosting & SEO 9 10 Jan 2008 11:58
Making My First pc. Counterstriker Algemeen Hardware Chat 14 20 dec 2007 03:01
Making Photo DVD Tinkerbell Multimedia & Codecs 2 2nd Dec 2007 12:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.