![]() |
|
| |||
| |||
| serverguy im proberen te maken van een website door middel van een dreamweaver indien mogelijk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat heb je gedaan van het tot nu toe? Weet u eenvoudige HTML? Weet u wat u wilt dat uw site eruit?
|
| |||
| |||
| serverguy Ik weet hoe u de website met behulp van eenvoudige HTML op Dreamweaver ni weten hoe het gaat uitzien, maar het enige probleem dat ik heb is dat i dont know how to add registreren en inloggen op de website dacht Dreamweaver. gt terug |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als je gewoon wilt beveiligen met een wachtwoord sommige pagina's, probeer dan met behulp van htaccess (zoek htaccess login) Anders zal je moeten leren PHP / MySQL of ASP.NET te maken van de interactieve pagina.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ok, maar u cant gt da script van login n register klaar gemaakt of u moet leren php n allen dat? |
|
| |||
| |||
| Heb je eigenlijk doen? Citaat:
|
| |||
| |||
| serverguy help me alsjeblieft. |
|
| |||
| |||
| Voor de laatste keer, een zoekopdracht voor htaccess login We zijn niet betaald om hier te zijn, en sommige dingen die je moet doen jezelf. Ik zal ook een link naar de Google zoeken, zodat u niet hoeft te doen het zelf. http://www.google.co.uk/search?q=hta...ient=firefox-a Ik heb nog geen idee van wat je probeert te bereiken, hetzij manier.
|
| |||
| |||
| serverguy ik probeer te komen tot een goede website maar ik weet hoe u de website n dat allemaal. Maar de plaats waar ik hulp nodig heb n dont begrijp, is dat hoe u login / register op de website en hoe u dat doet. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Het hangt af van wat je wilt kunnen doen. Normaal als je login systemen, geregistreerde gebruikers kunnen een wisselwerking met de website, zoals op forums waar men de post. Of een rekening hebben enz. Dit gebeurt met behulp van een webapplicatie, gecodeerd in iets als PHP of ASPX en MySQL etc voor de database. Het leren van een taal is een zeer lange adem en je moet volharden om overal. Minimaal twee jaar voordat je bent bedreven. Als dit is wat u wilt doen, dan beginnen met zoeken voor PHP / MySQL training, tutorials en video's. Echter, als je niet wilt hebben om te leren code en wil gewoon dat mensen in staat om in te loggen om te zien dan bepaalde pagina's etc DO een zoektocht naar htaccess login Als u lezen over deze leer je het is een manier om gebruikers uit bepaalde pagina's, en kan worden gemaakt in een aantrekkelijk login formulier.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig met het maken van video-woordvoerder voor website | muzna | Multimedia & Codecs | 0 | 28 mei 2009 23:53 |
| Maken van je eigen ISP Niet Broadcasting een website. Veel vragen. | pest79456 | Web Design, Hosting & SEO | 18 | 30 apr 2009 09:29 |
| Beste gratis website voor het hosten van een website? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 Jan 2008 11:58 |
| Making My First pc. | Counterstriker | Algemeen Hardware Chat | 14 | 20 dec 2007 03:01 |
| Making Photo DVD | Tinkerbell | Multimedia & Codecs | 2 | 2nd Dec 2007 12:24 |
| Thread Tools | |
| |