mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Trenger du hjelp med å gjøre et nettsted

Reply

Thread Tools
Old 11 juli 2008, 14:33
Medlem Group

serverguy im prøver å opprette en nettside, hovedsakelig ved hjelp av en Dreamweaver hvis mulig.
Old 11 juli 2008, 15:57
Moderator Group

Hva har du fått gjort av det så langt?

Vet du grunnleggende HTML?

Vet du hva du vil at nettstedet skal se ut?

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 13 juli 2008, 05:54
Medlem Group

serverguy jeg vet hvordan å gjøre nettstedet enkelt å bruke HTML på Dreamweaver ni vite hvordan det skal se ut, men det eneste problemet jeg har er at jeg dont vite hvordan du legger til påmelding til nettstedet trodde Dreamweaver. gt tilbake
Old 13 juli 2008, 07:17
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by mukz View Post
serverguy jeg vet hvordan å gjøre nettstedet enkelt å bruke HTML på Dreamweaver ni vite hvordan det skal se ut, men det eneste problemet jeg har er at jeg dont vite hvordan du legger til påmelding til nettstedet trodde Dreamweaver. gt tilbake
Theres en rekke måter for å legge login / private sider på nettstedet ditt, avhengig av hva du vil oppnå.

Hvis du bare ønsker bare å passordbeskytte enkelte sider da prøve å bruke htaccess (søkfor htaccess pålogging)

Ellers må du lære PHP / MySQL eller ASP.NET å gjøre siden interaktivt.

Old 14 juli 2008, 08:52
Medlem Group

ok men cant u gt da script for innlogging n register klar gjort eller u må lære php n all dat?
Old 14 juli 2008, 09:40
Moderator Group

Visste du faktisk gjøre dette?
Sitat:
Hvis du bare ønsker bare å passordbeskytte enkelte sider da prøve å bruke htaccess (søkfor htaccess pålogging)

Old 18 juli 2008, 12:36
Medlem Group

serverguy hjelpe meg behage.
Old 18 juli 2008, 14:49
Moderator Group

For siste gang, kan du gjøre et søk etter htaccess login

Vi er ikke betalt for å være her, og noen ting du må gjøre selv.

Jeg vil inneholde en lenke til Google søk, så du trenger ikke å gjøre det selv.
http://www.google.co.uk/search?q=hta...ient=firefox-a

Jeg aner ikke hva du prøver å oppnå uansett.

Old 19 juli 2008, 07:00
Medlem Group

serverguy Jeg prøver å oppnå en god nettside men jeg vet hvordan du kan gjøre nettstedet n all that. Men stedet var jeg trenger hjelp n dont forstå er at hvordan du har login / registrere seg på nettstedet, og hvordan du gjør det.
Old 19 juli 2008, 08:13
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by mukz View Post
serverguy Jeg prøver å oppnå en god nettside men jeg vet hvordan du kan gjøre nettstedet n all that. Men stedet var jeg trenger hjelp n dont forstå er at hvordan du har login / registrere seg på nettstedet, og hvordan du gjør det.
Dette er siste gang jeg skal svare på denne tråden, med mindre du faktisk prøve å gjøre det jeg sier.

Det kommer an på hva du vil kunne gjøre. Vanligvis hvis du har login systemer, registrerte brukere kan kommunisere med nettstedet, som på fora der man kan legge inn.

Eller har en konto osv.

Dette gjøres ved hjelp av en web-applikasjon, kodet i noe sånt som PHP eller ASPX og MySQL osv. for databasen.

Lære et språk er en veldig lang hale, og du må holde for å komme hvor som helst. Minimum to år før du er dyktig.

Hvis dette er hva du vil gjøre, og starte søket etter PHP / MySQL opplæring, øvelser og video.

Men hvis du ikke vil ha for å lære å kode og vil bare at folk skal kunne logge inn for å se enkelte sider etc deretter Gjør et søk FOR htaccess login

Hvis du leser opp om dette vil du lære det er en måte å begrense brukere fra bestemte sider, og kan gjøres til et attraktivt påloggingsskjemaet.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.