![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg leder efter fingerpeg i den rigtige retning her ... ikke for nogen til at helt gøre alt arbejdet for mig ... Jeg er grund til at oprette et websted, hvor nye brugere kan registrere, tilføje / fjerne elementer til deres egne unikke siden, og har andre kan se siden, søg via kategori osv. Jeg tænkte på, hvis der er en måde at give en af deres egne unikke side, når de tilmelder sig til webstedet ... enten med den webadresse, som deres brugernavn, eller en unik »medlem nummer«. Resten Jeg tror, jeg kan regne ud på min egen ... såsom at give dem mulighed for at redigere deres side, og deres side onlye osv. Any pointers i den rigtige retning ville være ace ... for et eksempel på noget, jeg søger at gøre - eBay og gumtree / Craigslist vise sig at være tæt eksempler. Thanks in advance! Colin ** EDIT ** glemte at nævne Jeg bruger / planlægger at bruge PHP. Jeg har semi-okay-ish grundlæggende viden, men jeg er en V. hurtig elev, der har lært mig CSS, HTML, AS3, etc. .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ved en klon script, alt det arbejde vil blive udført, og du lige har designet et tema for frontend så det er unikt.