vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Uusi käyttäjä saa sivun

Reply

Thread Tools
Old 10 kesäkuu 2009, 16:23
Uusi Jäsen

Default Uusi käyttäjä saa sivun

Hi all,

Etsin viitteitä oikeaan suuntaan ... ei jonkun täysin tehdä työt minulle ...

Olen vuoksi perustaa sivuston, jossa uudet käyttäjät voivat rekisteröityä, lisää / poista kohteita oma sivu, ja muut voivat katsella sivusta, hakuun kautta luokka jne.

Mietin, jos on olemassa tapa saada joku oma sivu, kun he rekisteröityä sivuston ... joko URL niiden käyttäjätunnus tai ainutlaatuinen "jäsen numero".

Loput uskon voivani selvittää omasta ... kuten antamalla heille mahdollisuus muokata sivua, ja niiden sivu onlye jne.

Any pointers vuonna oikeaan suuntaan olisi ässä ... on esimerkki jotain olen haluavat tehdä - eBay ja gumtree / Craigslist osoittautua lähellä esimerkkejä.

Kiitos etukäteen!

Colin

** EDIT ** Unohdit mainita Olen käyttäen / suunnitelma käyttäen PHP. Olen puolittain kunnossa-ish perustiedot, mutta olen V. nopea oppija, joilla opetetaan itse CSS, HTML, AS3 jne. ..
Old 11 kesäkuu 2009, 05:00
Administrator Group

Default Uusi käyttäjä saa sivun

Tekijä klooni komentosarja, kaikki työ on tehty, ja voit vain suunnitella teema etuosa joten se on ainutlaatuinen.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Redirect Web-sivu Internet Explorer 7 paikalliseen Web-sivu Oma tietokone? LegendaryFire Web-selaimet ja FTP Clients 1 22 lokakuu 2009 07:18
Hei, uusi käyttäjä täällä. 42Tony Esittele itsesi Täällä 4 2. Feb 2009 12:47
Tekeminen web-sivun antbann Web Design, Hosting & SEO 6 5. Jan 2009 06:56
Uusi käyttäjä tarvitsee hieman apua! djkcp Rautatavaran Chat 9 31. Aug 2008 07:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.