![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Etsin viitteitä oikeaan suuntaan ... ei jonkun täysin tehdä työt minulle ... Olen vuoksi perustaa sivuston, jossa uudet käyttäjät voivat rekisteröityä, lisää / poista kohteita oma sivu, ja muut voivat katsella sivusta, hakuun kautta luokka jne. Mietin, jos on olemassa tapa saada joku oma sivu, kun he rekisteröityä sivuston ... joko URL niiden käyttäjätunnus tai ainutlaatuinen "jäsen numero". Loput uskon voivani selvittää omasta ... kuten antamalla heille mahdollisuus muokata sivua, ja niiden sivu onlye jne. Any pointers vuonna oikeaan suuntaan olisi ässä ... on esimerkki jotain olen haluavat tehdä - eBay ja gumtree / Craigslist osoittautua lähellä esimerkkejä. Kiitos etukäteen! Colin ** EDIT ** Unohdit mainita Olen käyttäen / suunnitelma käyttäen PHP. Olen puolittain kunnossa-ish perustiedot, mutta olen V. nopea oppija, joilla opetetaan itse CSS, HTML, AS3 jne. .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tekijä klooni komentosarja, kaikki työ on tehty, ja voit vain suunnitella teema etuosa joten se on ainutlaatuinen.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Redirect Web-sivu Internet Explorer 7 paikalliseen Web-sivu Oma tietokone? | LegendaryFire | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 22 lokakuu 2009 07:18 |
| Hei, uusi käyttäjä täällä. | 42Tony | Esittele itsesi Täällä | 4 | 2. Feb 2009 12:47 |
| Tekeminen web-sivun | antbann | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 5. Jan 2009 06:56 |
| Uusi käyttäjä tarvitsee hieman apua! | djkcp | Rautatavaran Chat | 9 | 31. Aug 2008 07:55 |
| Thread Tools | |
| |