![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, Ik ben op zoek naar aanwijzingen in de goede richting hier ... niet voor iemand volledig te doen al het werk voor mij ... Ik ben als gevolg van het opzetten van een site in die nieuwe gebruikers kunnen registreren, toevoegen / verwijderen van objecten op hun eigen pagina, en die anderen kunnen bekijken van de pagina, zoeken via de categorie, enz. Ik vroeg me af of er een manier is om iemand van hun eigen unieke pagina wanneer zij inschrijven op de site ... hetzij met de URL als hun gebruikersnaam, of een unieke 'lidnummer'. De rest Ik denk dat ik kan komen op mijn eigen ... zoals hen de mogelijkheid voor het bewerken van hun pagina, en hun pagina onlye, enz. Eventuele aanwijzingen in de goede richting zou zijn ace ... voor een voorbeeld van iets wat ik ben op zoek te doen - eBay en gumtree / Craigslist blijken te zijn nauwe voorbeelden. Thanks in advance! Colin ** EDIT ** vergeten te vermelden ik gebruik / plan over het gebruik van PHP. Ik heb semi-okay-ish basiskennis, maar ik ben een snelle leerling V., met mezelf geleerd CSS, HTML, AS3, enz. .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Door een kloon script, al het werk zal worden gedaan, en u alleen het ontwerpen van een thema voor de front-end is dus uniek.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Redirect webpagina in Internet Explorer 7 op een lokale webpagina op mijn computer? | LegendaryFire | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 22 oktober 2009 07:18 |
| Hoi, nieuwe gebruiker hier. | 42Tony | Introduceer jezelf hier | 4 | De 2 februari 2009 12:47 |
| Het maken van webpagina | antbann | Web Design, Hosting & SEO | 6 | De 5 januari 2009 06:56 |
| Nieuwe gebruikers die behoefte hebben aan wat hulp! | djkcp | Algemeen Hardware Chat | 9 | 31 aug 2008 07:55 |
| Thread Tools | |
| |