![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg ser etter pekere i riktig retning her ... ikke for noen å gjøre alt arbeidet for meg ... Jeg er grunn til å sette opp et nettsted der nye brukere kan registrere, Legg til / fjern elementer til sin egen side, og andre kan se siden, søk via kategorien, etc. Jeg lurte på om det er en måte å gi noen en egen side når de registrerer til området ... enten med webadressen som brukernavn, eller en unik 'medlem nummer. Resten Jeg tror jeg kan finne ut på min egen ... som gir dem muligheten til å redigere sin side, og deres side onlye, etc. Eventuelle tips i riktig retning ville være ess ... for et eksempel på noe jeg ønsker å gjøre - eBay og gumtree / Craigslist vise seg å være nære eksempler. Takk på forhånd! Colin ** EDIT ** Glemte å nevne Jeg bruker / har planer om å bruke PHP. Jeg har halvt ok-ish grunnleggende kunnskaper, men jeg er en V. raske elev, og har lært meg CSS, HTML, AS3, etc. .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ved en klone skript, alt arbeidet skal gjøres og du nettopp design et tema for grensesnittet slik at det er unikt.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Omadresser webside i Internet Explorer 7 til en lokal webside på min datamaskin? | LegendaryFire | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 22 oktober 2009 07:18 |
| Hei, ny bruker her. | 42Tony | Presenter deg selv her | 4 | 2 februar 2009 12:47 |
| Gjør nettsiden | antbann | Web Design, hosting & SEO | 6 | 5 januar 2009 06:56 |
| Ny bruker som trenger litt hjelp! | djkcp | General Hardware Chat | 9 | 31 august 2008 07:55 |
| Thread Tools | |
| |