vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

N: o localhost

Reply

Thread Tools
Old 6 kesäkuu 2008, 23:31
Uusi Jäsen

Default N: o localhost

Hei newbie täällä iso problem.trying asentaa PHP ja kasvattaa default localhost sivulta, mutta minun dang tietokone kertoo Minulla ei ole lupaa toview sivua. Olen joutui IIS ja yritti palauttaa käyttöoikeudet, tuloksetta. Kaikki apu olisi tervetullutta.
Old 8 kesäkuu 2008, 04:55
Jäsen

Default N: o localhost

im ole asiantuntija, mutta kuulemasta localhost sana, mielestäni sinun oma palvelin .. tai olet luoda tietokanta etäpalvelimeen ...

ok ...
Ensimmäinen kysymys. sinulla oma palvelin?

mitä script olet asentanut? (Ehkä voin auttaa, asennettu pari komentosarjoja käsin ennen) ...

se tapa, ei kaikkia tietokanta hosts / palvelimen nimi / riippumatta on arvo "localhost" ... sinun täytyy tietää soveltuvan tietokannan isäntänimen kyseisen webhost ..
Reply

Register

Kirjanmerkit
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.