mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Nr localhost

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2008, 23:31
New Member Group

Default Nr localhost

Hej newbie här med stora problem.trying att installera PHP och sätta upp standard localhost sidan men min Dang datorn säger att jag inte har tillåtelse toview sidan. Jag gick in i IIS och försökte återställa behörigheter, till ingen nytta. någon hjälp skulle uppskattas.
Old 8 juni 2008, 04:55
Ledamot Gruppen

Default Nr localhost

im inte en expert, men att lyssna till localhost ord, jag tror att du äger din egen server .. eller om du sätter upp en databas på en fjärrserver ...

ok ...
första frågan. ni egen server?

vad skriptet ska du installera? (Jag kanske kan hjälpa, installerade ett par skript manuellt innan) ...

av vägen, inte alla databas värdar / servernamn / vadsomhelst har värdet "localhost" ... du behöver veta om lämplig databas värdnamn för att särskilt webbhotell ..
Reply

Register

Komihåglista
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.