![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| php TAI ASP, mikä on parasta oppia tekemään verkkosivuilla ja miksi? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PHP on suosittu ja parempi vaihtoehto mielestäni.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ASP olisi järkeä, se on vanha tekniikka. ASP.NET ehkä, mutta sitten olet rajoitettu Microsoft-alustalla. PHP kestää melko paljon mitään.
|
| |||
| |||
| Oikeastaan html olisi todennäköisesti parempi aloittaa joko niistä. |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Henkilökohtaisesti tapaan olen oppinut se oli seuraavassa järjestyksessä:
HTML (ja muotoilu) CSS (erillinen sisältöä ja tyyliä! Plus eri aiheiden voidaan tehdä, lisääntynyt yhteensopivuus ja joskus väheni) XHTML (sitten meni takaisin standardi HTML, vain ilman Tyylielementit, ei viitata XHTML) JavaScript (sallii joidenkin näppärä asioita - vain vie jonkin aikaa saada tietää joitakin niistä temppuja niin se toimii JS pois) PHP ja htaccess (PHP ensimmäisessä vain vähän asioita, vähentää kuormitusta kertaa vähän email skriptit ja htaccess lähinnä IE vikailmoituksia ja mukava subdirs ja tällainen sijasta usein ruma PHP? =) MySQL (jossain vaiheessa se on mielekästä siirtyminen tietyistä seikoista tietokantoihin - ensimmäisessä Liiallinen, mutta lopulta löytää ihmisarvoista tasapaino) Anyways, että on lyhyt, mitä en vielä ole PHP päällikön vain perus kamaa. Olen taipuvainen katsomaan, kuinka turvata tiettyjä asioita pistoksen ja XSS ja nämä vain siksi, että se on hauskaa. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Joo, en voi koodi tyhjästä, ei, että olen yrittänyt, mutta voin muokata lähes kaikkia koodi - nipistää ja testata. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| php Sanoisin, olen lukenut tai kuullut inthe uutisia viime päivinä, että vaikka "luotto crunch" php ohjelmoijat ovat suurempi kysyntä kuin koskaan aikaisemmin, ja ne saavat maksun hyvin sitä. En tiedä, kuinka kauan tämä kestää, tai miten laaja se on kuitenkin.