![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| PHP of ASP wat het beste is om te leren om een website en waarom? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PHP is populairder en de betere keuze in mijn opinie.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ASP zou zinloos zijn, is het oude technologie. ASP.NET misschien, maar dan ben je beperkt tot een Microsoft-platform. PHP draait op vrijwel alles.
|
| |||
| |||
| Eigenlijk, html zou waarschijnlijk een betere start dan een van hen. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zelf de manier waarop ik geleerd werd in de volgende volgorde:
HTML (met styling) CSS (aparte inhoud en stijl! Plus verschillende "thema's" kan worden gedaan, verhoogde compatibiliteit en soms verminderd) XHTML (toen ging terug naar standaard HTML, maar zonder stijlelementen, niet echt wijs XHTML) JavaScript (voorziet in een aantal handige dingen - gewoon wat tijd om kennis te maken met enkele van de trucs, zodat het werkt met JS uit) PHP en htaccess (PHP eerst alleen voor de kleine dingen, vermindering belasting Keer weinig email scripts en htaccess meestal voor IE bugs en leuke Submappen en dergelijke in plaats van de vaak lelijke PHP? =) MySQL (op een bepaald punt heeft het zin om de overgang van bepaalde aspecten van databanken - in eerste overdreven, maar uiteindelijk vinden van een fatsoenlijke balans) Anyways, dat is een korte van wat ik gedaan heb, nog steeds geen PHP kapitein, net elementaire dingen. Ik ben geneigd te zoeken hoe om bepaalde dingen uit injectie en XSS en dergelijke gewoon omdat het leuk. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Ja, ik kan geen code vanaf nul, maar niet dat ik heb geprobeerd maar ik kan u bijna elke code - tweaken en te testen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| php zou ik zeggen, ik gelezen of gehoord In het nieuws van de afgelopen dagen dat ondanks de "credit crunch" PHP programmeurs in een hogere vraag dan ooit en krijgt betaald zeer goed voor is. Ik weet niet hoe lang dit zal duren, of hoe wijdverbreid is het wel.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik wil leren hoe je de grafische kunst. | abelong | Multimedia & Codecs | 2 | 25 mei 2009 14:23 |
| Hallo, Nieuw in Computers en vastbesloten om te leren! | tsum87 | Introduceer jezelf hier | 2 | 14 mrt 2009 09:23 |
| Ik moet om te leren van Microsoft Office op een Mac | Bliz O | Office Suites & Toepassingen | 1 | 21 nov 2008 04:38 |
| Willen leren | bossman270 | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 21 apr 2008 23:54 |
| Waar te leren netwerken | sls2k8 | Netwerken, modems & VoIP | 6 | De 6 maart 2008 09:42 |
| Thread Tools | |
| |