![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg er bare om at lære PHP. Jeg har uploadet de follwoing kode til http://heritagerailways.profusehost.net/test/test.php Men når jeg navigae til den fil, jeg får, er en blank skærm. Hvad skal jeg gør forkert? Koden (eller burde være det): Code: <html> <head> <title> PHP Test </ title> </ head> <body> <p> Dette er en HTML-linje <p> <? php echo "Dette er en PHP linje" phpinfo ();? > </ body> </ html> Tak, Michael |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvem vil du være vært med?
| |||
| |||
| Jeg vært med profusehost, og så vidt jeg ved, PHP er aktiveret. Jeg har Coppermine galleriet og PHPBB3 kører med succes. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Michael,
Du bruger den forkerte slags citater. Dem til at ligne noget ud af Word. Gå ind med en teksteditor i stedet for et tekstbehandlingsprogram og ændre dem til "citater" i stedet. Så det vil arbejde. "anførselstegn" er fint også. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ahh ret, det er sandsynligvis det. Jeg har lige kopieret dem lige ud af pdf bog som jeg fik. Skål |
|
| |||
| |||
| men bør ikke kaldet til phpinfo () fuldbyrde efter det, eller har den fejlagtige citater forårsaget en fejl og stoppede yderligere udførelsen af scriptet? |
|
| |||
| |||
| Sidstnævnte. ECHO erklæring aldrig færdig, fordi det venter på citerede tekst, som aldrig kommer frem. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC til TV Upgrade -? Svært for en begynder | Metallist | General Hardware Chat | 1 | 25 November 2009 10:56 |
| Jeg er nybegynder. Hvad er trinene i Brug Switch Pls? Pls hjælp mig. | angelbem | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 5 september 2009 20:06 |
| , Der har behov for nogle enkle Begynder Computer vejledninger! | KanoakaVirus | General Software Chat | 6 | 12 februar 2009 07:17 |
| Jeg har dræbt min computer ... Hjælp (begyndere) | mikefoster | General Software Chat | 5 | 20 marts 2008 07:03 |
| Hjælp til en nybegynder .. tak. | missJacquixx | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 8 november 2007 04:49 |
| Thread Tools | |
| |