![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone, Olen vain, jossa oppiminen PHP. Olen ladannut follwoing koodi http://heritagerailways.profusehost.net/test/test.php Kuitenkin kun navigae sen tiedoston, kaikki I get on tyhjä ruutu. Mitä teen väärin? Koodi on (tai pitäisi olla): Code: <html> <head> <title> PHP Test </ title> </ head> <body> <p> Tämä on HTML-line <p> <? php echo "Tämä on PHP linjan", phpinfo ();? > </ body> </ html> Kiitos, Michael |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuka sinä vastaanottavan kanssa?
| |||
| |||
| I vastaanottavan kanssa profusehost, ja sikäli kuin tiedän, PHP on käytössä. Olen Coppermine galleria ja PHPBB3 käynnissä onnistuneesti. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Michael,
Käytät väärää lajia hintatarjousten. Ne näyttävät jotain Word. Mene sisään tekstieditorissa sijasta tekstinkäsittelyohjelmaan ja muuttaa niitä "lainauksia" sijaan. Sitten it'll työtä. "lainausmerkkejä" ovat kauniita kuin hyvin. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ahh oikein, että on luultavasti se. Minä vain kopioida niitä suoraan pdf-kirja, joka minulla on. Hurraa |
|
| |||
| |||
| mutta sen ei pitäisi kehotus phpinfo () suorittaa jälkeen tai on viallinen lainausmerkkejä aiheuttanut virheen ja lopetti muita toteuttamista komentosarjan? |
|
| |||
| |||
| Jälkimmäiseen. Kaiun julkilausuma ei pääty, koska se odottaa lainattua tekstiä, joka ei koskaan näyttää. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC TV Upgrade -? Vaikeuksia Alkeistaso | Metallist | Rautatavaran Chat | 1 | Eilinen 10:56 |
| Olen aloittelija. Mitä vaiheita käytöstä Switch Pls? Pls auttaa we. | angelbem | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 5 syyskuu 2009 20:06 |
| Tarvitsevat muutamia yksinkertaisia Alkeistaso Computer oppaat! | KanoakaVirus | General Software Chat | 6 | 12th Feb 2009 07:17 |
| Olen tappoi minun tietokone ... apua (aloittelija) | mikefoster | General Software Chat | 5 | 20th Mar 2008 07:03 |
| Apua aloittelija .. kiitos. | missJacquixx | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 8. marraskuu 2007 04:49 |
| Thread Tools | |
| |