![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Ik ben net met het leren van PHP. Ik heb geüpload de follwoing code aan http://heritagerailways.profusehost.net/test/test.php Maar toen ik navigae tot het dossier, al krijg ik een leeg scherm. Wat doe ik verkeerd? De code is (of zou moeten zijn): Code: <html> <head> <title> PHP Test </ title> </ head> <body> <p> Dit is een HTML-lijn <p> <? php echo "Dit is een PHP line"; phpinfo ();? > </ body> </ html> Bedankt, Michael |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wie denkt u host met?
| |||
| |||
| Ik host met profusehost, en voor zover ik weet, PHP is ingeschakeld. Ik heb Coppermine galerie en PHPBB3 draait succes. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Michael,
U gebruikt de verkeerde soort aanhalingstekens. Die zien eruit als iets van Word. Ga met een tekst-editor in plaats van een tekstverwerker en wijzig deze in "quotes" plaats. Dan is je werk. 'quotes' zijn prima als goed. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ahh recht, dat is wellicht het. Ik heb gewoon alles gekopieerd ze recht uit de pdf-boek dat ik heb. Sante |
|
| |||
| |||
| maar moet niet de oproep aan phpinfo () na het uitvoeren of hebben de verkeerde quotes veroorzaakt een fout en stopte de verdere uitvoering van het script? |
|
| |||
| |||
| De laatste. De echo verklaring nooit voltooid omdat het wachten op geciteerde tekst die nooit verschijnt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC naar TV Upgrade -? Moeilijkheid voor een beginner | Metallist | Algemeen Hardware Chat | 1 | 25 november 2009 10:56 |
| Ik ben een beginner. Wat zijn de stappen in met de schakelaar Pls? Pls Help Me. | angelbem | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 5 september 2009 20:06 |
| Behoefte aan Sommige Gewone Beginner Computer Guides! | KanoakaVirus | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 12 feb 2009 07:17 |
| Ik heb mijn computer gedood ... help (beginner) | mikefoster | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 20 mrt 2008 07:03 |
| Hulp voor een beginner .. alsjeblieft. | missJacquixx | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 8 Nov 2007 04:49 |
| Thread Tools | |
| |