![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg er bare å sette ut læring PHP. Jeg har lastet opp follwoing koden til http://heritagerailways.profusehost.net/test/test.php Men når jeg navigae til filen, alt jeg får er en tom skjerm. Hva gjør jeg galt? Koden er (eller bør være): Code: <html> <head> <title> PHP Test </ title> </ head> <body> <p> Dette er en HTML linje <p> <? php echo "Dette er et PHP-linje"; phpinfo ();? > </ body> </ html> Takk, Michael |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvem tror du vert med?
| |||
| |||
| Jeg vert med profusehost, og så langt jeg vet, PHP er aktivert. Jeg har Copperminea galleri og PHPBB3 kjører riktig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Michael,
Du bruker feil type anførselstegn. De ser ut som noe ut av Word. Gå inn med et tekstredigeringsprogram stedet for et tekstbehandlingsprogram og endre dem til "sitater" i stedet. Deretter vil den fungere. "anførselstegn" er fine også. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ahh rett, det er nok det. Jeg bare kopiert dem rett ut av pdf bok som jeg har. Skål |
|
| |||
| |||
| men skal ikke kallet til phpinfo () kjøre etter eller har feil anførselstegn oppstått en feil, og stoppet videre kjøring av scriptet? |
|
| |||
| |||
| Sistnevnte. Ekkodata uttalelse aldri ferdig fordi det er ventet på sitert tekst som aldri vises. |