![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag är bara fastställer lärande PHP. Jag har laddat upp follwoing nummer till http://heritagerailways.profusehost.net/test/test.php Men när jag navigae till filen, allt jag får är en tom skärm. Vad gör jag för fel? Koden är (eller bör): Kod: <html> <head> <title> PHP Test </ title> </ head> <body> <p> Detta är en HTML-linje <p> <? php echo "Detta är ett PHP-line"; phpinfo ();? > </ body> </ html> Tack, Michael |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vem vill du värd med?
| |||
| |||
| I värdlandet med profusehost, och såvitt jag vet, PHP är aktiverat. Jag har Coppermine galleri och PHPBB3 kör framgångsrikt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Michael,
Du använder fel sorts citationstecken. De ser ut som något av Word. Gå in med en textredigerare i stället för en ordbehandlare och ändra dem till "quotes" i stället. Därefter ska fungera. "citat" är bra också. Mitt System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ahh rätt, det är förmodligen det. Jag har kopierat dem rakt ut i pdf-boken som jag fick. Skål |
|
| |||
| |||
| men bör inte anropet till phpinfo () köra efter det, eller har den felaktiga citat orsakat ett fel och slutade ytterligare utförandet av manus? |
|
| |||
| |||
| De senare. Det eko som aldrig avslutas, eftersom det är väntat på citerad text som aldrig visas. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC till TV Upgrade -? Svårt för en nybörjare | Metallist | General Hardware Chat | 1 | 25 november 2009 10:56 |
| Jag är en nybörjare. Vilka steg i Använda Switch Pls? Pls hjälpa mig. | angelbem | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 5 september 2009 20:06 |
| I behov av några enkla Nybörjare Computer guider! | KanoakaVirus | General Software Chat | 6 | 12 februari 2009 07:17 |
| Jag har dödat min dator ... hjälp (nybörjare) | mikefoster | General Software Chat | 5 | 20 mars 2008 07:03 |
| Hjälp för nybörjare .. snälla. | missJacquixx | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 8 november 2007 04:49 |
| Thread Tools | |
| |