![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on joitakin asioita Toivon, että joku voi auttaa. Olen käyttämällä IIS 7 isännöitävä verkkosivuilla, ja se on kirj.komentos sitä, että on tarkoitus vain käyttäjätunnuksen ja salasanan ja validoida se minun MS SQL-tietokanta. Heti kun i sisäänkirjoittautumissivuksesi, ja se yrittää mennä sen login.php tiedoston, se antaa minulle Virhe 500, Internal Server Error. Any ideas, miksi se voisi olla? Olen uusi PHP ja SQL niin olen ollut tappiollinen koko päivän täällä. Arvostan avulla kaverit. -alias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluan puhua teidän isäntä, he tietävät sinun setup paremmin kuin kukaan muu.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| GTA: San Andreas Ongelma - Error Code: -5009: 0x8002801d | dewbach | PC & Console Gaming | 1 | 10th Jun 2009 11:03 |
| HDD ongelma - virhe, kun yrität päästä | dmdougie | Drives & Removable Media | 25 | 4th Feb 2009 18:30 |
| Ongelma With A McAfee virhe käynnistysjärjestelmän | Wizosir | General Software Chat | 1 | 20th Aug 2008 01:19 |
| Re: Problem kriittinen virhe | antbann | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 7th Jun 2008 03:52 |
| Windows XP: n asennus ongelma (Virhe 1711) | chickenlicken | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 8. Jan 2008 09:54 |
| Thread Tools | |
| |