![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe med. Jeg bruker IIS 7 for å være vert for et nettsted, og det er et påloggingsskript på det som skal bare ta et brukernavn og passord og validere den i min MS SQL database. Så snart jeg inn, og det prøver å gå til login.php filen, det gir meg en Feil 500, Internal Server Error. Ideer hvorfor dette kan være? Jeg er ny på PHP og SQL så jeg har ligget på et tap hele dagen her. Jeg setter pris på hjelp folkens. -alias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil snakke med din host, de vet du oppsett bedre enn noen.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| GTA: San Andreas Problem - Feilkode: -5009: 0x8002801d | dewbach | PC & Console Gaming | 1 | 10 juni 2009 11:03 |
| HDD problem - feilmelding når jeg prøver å få tilgang | dmdougie | Drivere og flyttbare medier | 25 | 4 feb 2009 18:30 |
| Problem med en McAfee feil på Start Up | Wizosir | General Software Chat | 1 | 20 august 2008 01:19 |
| Re: Problem kritisk feil | antbann | Windows-operativsystemer | 3 | 7 juni 2008 03:52 |
| Windows XP-installasjon problem (Feil 1711) | chickenlicken | Windows-operativsystemer | 1 | 8 januar 2008 09:54 |
| Thread Tools | |
| |