![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoe doe ik dit voor: a) te selecteren uit een lijst van objecten b) de selectie van twee velden te bewerken een bestelling (bijvoorbeeld) Kan iemand verklaren ook de code voor mij alsjeblieft. Gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit is een overzicht op hellende vlak, ik ben niet zeker of het is wat je nodig hebt of niet, je hebt niet gezegd welke ervaring je hebt met html of php. Of het nu gaat om wat je wilt of niet voorziet in een haak kunnen we op.
U bent met behulp van PHP op een webserver. De webserver is bij de verwerking van uw php-code te laten uw code bouwen html secties te sturen aan de klant als onderdeel van een volledige html-document. Is dat echt zo ver? Dus, wat je doet is je beslissen wat de html gaat zeggen. Schrijf een dummy html-document dat lijkt precies de manier waarop u wilt dat uw definitieve document te kijken. Het zal een pull-down lijst in het tussen andere dingen en je hebt geschreven dummy items in om het te laten kijken rechts. Dan ben je compleet test uw html dus het is perfect. Het is niet afkomstig van een database, alleen ziet er goed uit, maar je hoeft te doen dat veel. De pull-down selectie code zou moeten werken reeds in dit stadium en het heeft niets te maken met php. Dan neemt u het pull-down lijst en schakel het in php, eventueel met behulp van echo om de html. Je hebt nog steeds steekproef gegevens, maar je begint te pre-proces. Draaien en controleer je de html-out is identiek aan de vorige stap. U hebt uw mysql database. Schrijf sommige php om deze te openen en (indien u dat wenst) om het te sluiten. Controleer of er geen verandering en de html is niet aangetast. Ten slotte, de hard-gecodeerde stukjes echo'd html in gebied waarden uit een SQL lezen van de database. Dat is de kleine twist die kun je server bieden flexibele data uit de database in plaats van hard-code, het is gewoon dat er weinig verandering die je functionaliteit. Welk deel ben je vast aan de hand? Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ik weet vrijwel niets over php. Ik heb code die is gekoppeld aan mijn tafel en om me te selecteren bepaalde gebieden? |
|
| |||
| |||
| U heeft al een database tabel dan? Heb je html toe te voegen aan de php nog? |
|
| |||
| |||
| <! DOCTYPE html PUBLIC "- / / W3C / / DTD XHTML 1.0 Transitional / / EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns = "http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <title> Item bewerken </ title> <? $ username = "root"; $ wachtwoord = ""; $ database = "cafe"; $ dbLink = mysql_connect (localhost, $ username, $ passwor d); $ QueryPointer = mysql_query ( "GEBRUIK $ database", $ dbLink); if (isset ($ _REQUEST [itemdescription])) ( $ sql = "update items ingesteld itemdescription ='".$_ REQUEST [itemdescription ]."',"; $ sql = $ sql. "quantityinstock =".$_ AANVRAGEN [quantityinstock ].","; $ sql = $ sql. "rounduptotal =".$_ AANVRAGEN [rounduptotal ].","; $ sql = $ sql. "batchprice =".$_ AANVRAGEN [batchprice ].","; $ sql = $ sql. "suppliername ='".$_ REQUEST [suppliername ]."'"; $ sql = $ sql. "waar itemId =".$_ AANVRAGEN [itemId]; mysql_query ($ sql, $ dbLink); mysql_close ($ dbLink); ) ?> <form id="form1" name="form1" method="post" action="EditItem.php"> <selecteer name="itemid"> <? $ sql = "select itemId, itemdescription, suppliername uit items bestellen door itemdescription"; $ QueryPointer = mysql_query ($ sql, $ dbLink); / / print ( "<option>". mysql_num_rows ($ QueryPointer )."</ optie> '); for ($ x = 0; $ x <mysql_num_rows ($ QueryPointer); $ x + +) ( $ item = mysql_fetch_assoc ($ QueryPointer); if ($ item [ "itemId "]==$_ AANVRAGEN [itemId]) ( print ( "<option value=".$item["itemid"]." geselcteerd>". $ item [ "itemdescription"]. "". $ item [ "suppliername "]."</ optie> '); ) anders ( print ( "<option value=".$item["itemid"].">". $ item [ "itemdescription"]. "". $ item [ "suppliername "]."</ optie> '); ) ) ?> </ select> <p align='center'> <input type="submit" value="Edit item"> </ p> <p> </ form> <? if (isset ($ _REQUEST [itemId])) ( $ sql = "select itemId, itemdescription, suppliername uit item waar itemId =".$_ AANVRAGEN [itemId]; $ QueryPointer = mysql_query ($ sql, $ dbLink); $ patiënt = mysql_fetch_assoc ($ QueryPointer); print ( "<form id=\"form2\" name=\"form2\" method=\"post\" action=\"EditItem.php\"> <label> Item Beschrijving <input type=\"text\" name=\"itemdescription\" value=\"$item[itemdescription]\"/> </ label> <p> <label> Hoeveelheid Op Voorraad <input type=\"text\" name=\"quantityinstock\" value=\"$item[quantityinstock]\"/> </ label> </ p> <p> <label> Round Up Totaal <input type=\"text\" name=\"rounduptotal\" value=\"$item[rounduptotal]\" /> </ label> </ p> <p> <label> Batch Prijs <input type=\"text\" name=\"batchprice\" value=\"$item[batchprice]\" /> </ label> </ p> <p> <label> leverancier Naam <input type=\"text\" name=\"suppliername\" value=\"$item[suppliername]\" /> </ label> </ p> ) ?> </ form> </ body> </ html> Dat is mijn code op de minuut, ik moet de itemId en itemdescription te verschijnen als een drop-down lijst om te kiezen voor een record van mijn objecten tabel te bewerken. Ook wanneer een gebruiker ingangen een waarde in een gebied (in een nieuwe items tabel bijvoorbeeld), maar ze in de verkeerde vorm hoe zou ik foutmeldingen? Omdat ze gewoon niet werken en de gebruiker niet zouden weten dat ze niet was opgenomen in de tabel, toch? |
|
| |||
| |||
| Ook als mijn gebruiker wil een bestelling plaatsen Ik wil hen te kunnen invoeren van een hoeveelheid en de vorm om de totale prijs door de batchprice (punten tabel) van de bestelde hoeveelheid .. In MS Access SQL zou iets als: SELECT items.ItemID, items.BatchPrice, orderitem.QuantityOrdered, [BatchPrice] * [QuantityOrdered] AS totaalprijs UIT ordersplaced, items INNER JOIN orderitem OP items.ItemID = orderitem.ItemID; maar hoe doe ik dit in php / mijn sql? |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je niet kunt zien, de html-hout voor de php bomen op het moment, dat is de reden waarom ik begon met dat overzicht. Als je zitten als de cliënt op de browser en Bron weergeven op die pagina, net om de gegenereerde html, is er veel mist. Er is geen / hoofd, lichaam, het skelet en krijgen zij vast na heb je de php werken is veel moeilijker dan krijgt het recht voordat u een code php. Uw keuzelijst te worden een werkgroep html keuzelijst voor zover de cliënt betrokken tthat is wat zijn browser zal worden gegeven, zijn browser is not going to zien itemId php of itemdescription php is het gewoon gaan zien de waarde in een html-instelling. Je bent met zes jongleer ballen in de hand en proberen te gooien ze allemaal in de lucht in een keer in plaats van eerste, tweede, derde, vierde. Er zijn twee manieren om gegevens te valideren en u kunt zowel code slechts een van hen of u kunt code beide. De twee fase manier is om javascript valideert de syntaxis van elk veld op de client machine en weigeren tot het indienen van het formulier naar de server totdat het is schoon. Dat is het soort van "oh, adres-1 te worden tussen 3 en 24 tekens lang zijn en het is verplicht, probeer het opnieuw" scherm doorlichting. De tweede is het formulier op pagina-1 oproepen pagina-X die valideert iets worden gedaan - syntax of database lookups. Het zou kunnen zeggen "Ik heb niet dat de postcode op mijn postcode bestand" bijvoorbeeld. Indien hij vaststelt een foutmelding krijgt, stuurt het pagina-1 voor de correctie, als alle velden op de POST waren schoon, dan stuurt de gehele POST naar pagina-2 voor de volgende fase in het proces. Zodra de pagina-X heeft gevalideerd alle velden dan pagina-X of pagina-2 kan een bijwerking van de database die pagina-1 werd aangedrongen op. Mijn eigen mening is dat omdat je meestal hebben databank doorlichting van een aantal velden die je kan net zo goed gewoon een validatiesysteem en niet lastig met javascript op alle. De reden voor het gebruik van javascript en is de vermindering van de belasting op de server. Als de meeste pagina-1-schermen krijgen afgewezen eerste keer dan ja, javascript kan dat doen. Het is nog een verdere investering in tijd en moeite bij het schrijven van het systeem. Wat ik zou doen, als ik jou was, is er een scherm van html-werkgroep die dit drop-down mechanisme je wilt. Geen php op alle, maar een dummy werkdagen scherm dat langs de W3 html validator. Heb je niet dat en het zal niet makkelijk te krijgen als u de php in de weg ook. Dan, met een bekende werkende drop-down systeem, kunt u de waarden die uit uw database - dat is een beetje een enkele lijn, ongeacht hoe ingewikkeld het einde zoek. Het is een one-line veranderen naar een werkend systeem dus het is eenvoudig om te testen en te weten dat u hebt het goed werkt. Heeft u een deadline voor dit? Is het college project - het lijkt een beetje ambitieus als het is en als je echt wilt gaan tot het toevoegen van een validatie van gegevens mechanisme. Bent u testen op uw eigen computer of hebt u een server ergens? Als je er een hebt, is het op het internet of is het op uw netwerk? |
|
| |||
| |||
| Ja is het college cursussen. Wat je hebt uitgelegd lijkt erg ingewikkeld voor mij, en niets willen wat we hebben 'geleerd' te doen (leerkracht sucks). Deadline is volgende week dinsdag, ik zou gewoon blijven vragen, maar hem alles wat hij zegt, is dat waar ik ben op is' zorgwekkend 'en hij duurt het een eeuwigheid om te sorteren op 1 probleem als ik heb ton. Als wij alleen gebruik kunnen maken van MS Access. |
|
| |||
| |||
| Hoe bent u testen wat u schrijft? Heb je een webserver op uw eigen computer, of bent u om uw code op een andere computer te bladeren? Hoe dan ook, wanneer u bladert naar de pagina die de code die u hebt getoond me, Bron weergeven. Kopieer dat deze draad en wij zullen zien dat zij niet in php, en bij lange na niet zo veel regels. De php is gebruikt in de server van de pre-processor voor de webserver gestuurd u de pagina. De php heeft lijnen van html. Nu, zo veel heb je niet een drop-down-tabel. Als je in een gewoon html dan weet je dat je zult kunnen zien in de browser. U kunt testen en te controleren dat het echt druppels naar beneden en dat ziet er goed uit. Ik denk dat je hoeft te doen, dat eerst. Wanneer u hebt gedaan, gaat u naar de pagina van de webserver en Bron weergeven en kopieer en plak het hier weer zo zien we het verschil. Kijk of u kunt de Bron weergeven versie te reinigen html dat passeert de validator op http://validator.w3.org/ (u controleren dat door het geven van http://validator.w3.org/ het webadres van de pagina als u een webadres voor, of dat plakken Bekijk de source code in de validator rechtstreeks). Als we schoon html dan krijg je een ander merk op de cursussen Ik verwacht. Dan kunnen we de drop-down tafel komen van php in plaats van HTML, uit de database, en je krijgt meer merken nog steeds uitgaande van de leraar kan volgen wat je hebt gedaan. Blijf praten, Ik verwacht dat we weten te vinden van de juiste woorden uiteindelijk. |
|
| |||
| |||
| Met behulp van Dreamweaver 8, xampplite en localhost pagina's te bekijken, kan niet bekijken source 'veroorzaken theres een fout met de code en geen idee over HTML. |