mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

PHP MySQL, hvilket skaber en drop down listen, som tager felter fra tabellen i mysql

Reply

Thread Tools
Old 2. april 2008, 13:41
Donor-Gruppen

Default PHP MySQL, hvilket skaber en drop down listen, som tager felter fra tabellen i mysql

okay. Og du har en gyldig mysql database, at jeg ikke kan se også.

Den vedhæftede fil er hvad, jeg forsøger at få ram på. Jeg gjorde det med delvis php og dels html og resultatet af de to er det samme, når browseren ser det fordi php har udført og skrevet html ud.

Her er den Vis kilde, som viser, at der ingen php venstre med den tid, din browser ser koden ...

<! DOCTYPE html PUBLIC "- / / W3C / / DTD XHTML 1.0 Transitional / / EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<title> Redigér element </ title>
<form id="form1" name="form1" method="POST" action="EditItem.php">
<vælg name="itemid">
<option value=Milk> 2 liter letmælk Johnson Farms </ option>
<option value=Eggs> 2 liter æg Johnson Farms </ option> <option value=Chickenbones> 2 liter laks Johnson Farms </ option> <option value=Milk> 2-liters chickenbones Johnson Farms </ option> <option value = Æg > 2 liter letmælk Johnson Farms </ option> <option value=Chickenbones> 2 liter letmælk Johnson Farms </ option> </ select>
<p align='center'> <input type="submit" value="Edit item"> </ p> <p>
</ form>
<form id=form2 name=form2 method=post action=EditItem.php>
<label> Varenr Beskrivelse
<input type=text name=itemdescription value=Milk>
</ label>
<p>
<label> Mængde På lager
<input type=text name=quantityinstock value=214>
</ label>
</ p>
<p>
<label> oprunde alt
<input type=text name=rounduptotal value=300>
</ label>
</ p>
<p>
<label> Batch Pris
<input type=text name=batchprice value=0.83>
</ label>
</ p>
<p>
<label> Leverandør Navn
<input type=text name=suppliername value='Johnson Farms'>
</ label>
</ p>
</ form>
</ body>
</ html>

Jeg har tilføjet de manglende </ head> og <body>, jeg ændret alle <? til <? php og jeg slags bodged den anden kode, fordi jeg ikke har databasen til at arbejde fra.

Det meste, du har valgt de rigtige ting der, men at det ikke bliver let at fortælle, hvis du ikke kan se den kilde, du skriver, det er kun flyver blind i en snestorm.

Hvilken browser er du ser på localhost med?
Attached Thumbnails
PHP mysql, creating a drop down list that takes fields from table in mysql-php1.jpg  

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 3. april 2008, 05:06
Medlem Gruppen

Default PHP MySQL, hvilket skaber en drop down listen, som tager felter fra tabellen i mysql

IE
Old 3. april 2008, 05:23
Donor-Gruppen

Hvis du læser http://www.mredkj.com/tutorials/tips_ie.html kan du få henblik kilde til at arbejde? Hvis du ikke kan se HTML-output fra PHP så jeg er ikke sikker på, hvor du forventes at være i stand til at hente koden korrekt.

Jeg er ikke sikker på, om du har forstået, at den webserver læser php, men det gør ikke sende det videre til kunden browser. Klientens browser ikke forstår php overhovedet. Hvis du ser nogen php kode i din browser, det betyder det ikke er blevet forbrugt af den webserver, fordi det er ikke gyldigt php, så før-processor ignorerer det og browseren ender tænker det er bare teksten jeg forventer.

Fortæl mig, hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med, jeg har mistet kontakten med, hvad det er du gerne vil opnå i denne tråd. Jeg har igen at læse det, og jeg forstår, hvorfor jeg har sagt, hvad jeg skrev, men hvis det ikke gjort nogen mening at du så er jeg den forkerte person at spørge.
Old 3. april 2008, 05:56
Medlem Gruppen

Ok, tak for at forsøge, men jeg har stadig ingen idé om hvad jeg gør.
Mangel.
Old 3. april 2008, 07:33
Donor-Gruppen

I'l forsøger at ødelægge de planer, jeg håber det hjælper lidt.

Du har installeret Apache, PHP og MySQL. Du skrev nogle kode i Dreamweaver og gemt det som X.php og derefter du brugte Internet Explorer til at gå til localhost / X.php - Jeg tror, at vi begge er enige så langt.

Jeg vil gerne vise dig noget. Kør din notesblok og kopiere det til det:
Code:
<html> <head> <title> eksempel header </ title> </ head> <? php echo '<body> <h1> Dette er din browser detaljer </ h1> </ body> </ html>'; echo »<p> Du læser dette med '. $ _SERVER [' HTTP_USER_AGENT'].'</ p> ';?> </ body> </ html>
Nu gemme det som C: \ xampp \ htdocs \ cj.php

Gennemse for at localhost / cj.php og se, hvad det gjorde. Apache har læst cj.php. Den. Php filtype fortæller Apache at videregive indholdet til din php pakke. Din php pakke køre kode mellem <? Php og?> Tags og så længe koden var gyldige det hele er blevet taget ud. Koden havde echo (hvilket er næsten det samme som at udskrive), som skrev nogle gyldige html i stedet koden blev fjernet fra. Derefter php pakke har afleveret udgangssignalet tilbage til Apache, som har sendt den til din browser.

Du har brugt php til at oprette HTML-kode. Det er alt det er gjort. HTML-koden, at det skriftlige har med at være gyldig, og det er ikke anderledes end hvad du har skrevet uden php hvis du ikke havde nogen php der. I browseren, Vis kilde og se på html browseren blev givet, siger det (på min computer)
Code:
<html> <head> <title> eksempel header </ title> </ head> <body> <h1> Dette er din browser detaljer </ h1> </ body> </ html> <p> Du læser dette med Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; EN-US; rv: 1.8.1.12) Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12 </ p> </ body> </ html>
Det er ikke det, du har gemt på harddisken fra notesblokken. Det er, hvad den php system skabt for dig.

Nu, for Deres database adgang, du har skrevet nogle php kode, som måtte eller ikke måtte arbejde. De samme ting's vil ske. Apache vil læse din. Php fil og videregive det til php system. Hvad bliver det igen (hvis du havde rent syntaks!) Er bare html og intet andet. Det vil have enhedspris som "£ 0.43" og beskrivelse som "pepsinet 125ml pose" i stedet for feltnavnene du oprindeligt kodet. Det er, hvad vil du gå til din browser. Browseren vil se nogen php kode på alle, med nogen held.

At opbygge dette system, er det langt nemmere at tage et skridt ad gangen, til først at skrive en html-fil, der er gyldig HTML og ser, hvordan denne endelige udgave vil se ud. Du er nødt til at kontrollere, om den er god html, kan du teste den anden. Det bliver godt eksempel på den html-fil, du vil have din php-kode til at generere for dig. Det er vældig gerne koden jeg viste dig i post # 11.

Så du tager alle de "£ 0,43" og "pepsinet 125ml pose" sted indehavere og erstatte dem med din database feltnavne med nok php kode for at få værdier ud af databasen. Det er ganske tæt på den kode, du viste i post # 5. Du er nødt til at skrive den post # 11 kode første og test, før du kan prøve at skrive den post # 5-kode, fordi det er for meget at håndtere i en spring-, skrive hele siden rene i ét trin. Når du er færdig med at ændre eksempel koden i ordentlig produktion kode med alle de php database åben og lyder i det du kun tester din php-kode, og du har et mål at stræbe efter - at gøre browseren se det samme som du startede med, når du skrev dit eksempel og prøvet det. Derfor kan Vis kilde spørgsmål så meget, så du kan sammenligne output html-kode til dit mål html-kode. Jeg kender ikke en anden måde at se det at vide, hvad den siger.

Ja der er folk i verden, som kan skrive hele ting i et enkelt skridt, og formår at teste den så det er ren og værker. Det er, hvad eksperterne gøre. Jeg foretrækker at huske "Hold det enkelt" lærestreg og tager det i etaper.

Læs dette og fortælle mig, hvad der ikke gør forstand.
Old 4. april 2008, 06:49
Medlem Gruppen

Ret, sådan fik et sted i dag.
Jeg har en simpel opdatering .. form ting, men spekulerede på, hvordan gør jeg, en slette forespørgslen (? Jeg tror, ..), hvor brugeren kan vælge et emne fra en drop down og slette det. Jeg troede, at jeg bare kunne bruge opdatere forespørgslen og ændre opdateringen dele slette men der er ingen slette type knapper.

Spurgte en af fyrene i min klasse, hvad hans var som og han havde kun et par linjer. Har googled men ikke forstår.
Jeg ønsker at kunne slette specifikke emner fra poster bordet.
Old 4. april 2008, 07:57
Donor-Gruppen

Du har i øjeblikket "edit post". Lav en kopi af hvad du laver der, og mærke det "Slet element". Du havde det element, du ønsker at redigere, nu er det det element, du ønsker at slette.

Du har kode, som i øjeblikket laver redigere. Lav en kopi af det og mærke det slette.

mysql_query ( "DELETE fra TAB-x HVOR post =". $ element) or die (mysql_error ());

(dem mysql_error bits du fandt ud skal der virkelig, ellers har du en database fejl og koden vil bare fortsætte uanset. Du er nødt til at fange den, når du tester, så du kan få det til at fungere stabilt og derefter mysql_error vil aldrig ske i det virkelige liv).

Jeg forventer, jeg har misforstået, hvad du bad. Hvad har jeg ud fra, at ikke sandt?

Jeg ved, hvad jeg forstår ikke, selv om - "men der er ingen slette type knapper" - du skal bruge en smule af software til at generere dine mysql syntaks og jeg ved ikke, hvad software er det. Det kunne være en del af Dreamweaver. Alt, hvad jeg har her, er en teksteditor, der ikke slette type knapper, så jeg kan se, hvorfor vi har problemer med at få idéer på tværs.
Old 4. april 2008, 08:09
Donor-Gruppen

Det lyder præcis ligesom den kursusrelateret at jeg ikke på samme tid sidste år! Ikke i den samme kurs som mig er du?! Jeg fandt www.w3schools.com at være en stor hjælp. Du synes at have lucked ud med at få hjælp fra Spot, Im sikker på, at du vil have en fungerende hjemmeside op at køre inden hånd i dato! Held og lykke
Old 5. april 2008, 03:13
Medlem Gruppen

Stadig forvirret omkring slette, hvad skal jeg bruge til at tage ud af redigere?

Jeg mente det Insert> Form> Button i Dreamweaver, hvordan der er indsende og skjulte osv.
Old 5. april 2008, 07:25
Donor-Gruppen

Sagen er den, jeg har aldrig brugt Dreamweaver.

Hvad jeg mener er at bruge, hvad der er faktisk et program generator gerne Dreamweaver giver dig en anden hele plan for at lære, bortset fra, at nogle mennesker (Jeg taler generelt, jeg ikke lægge dig Samantha ind i billedet), nogle mennesker kan bruge generatoren uden at lære at læse eller skrive, hvad det genererer.

Det er meget muligt, at Dreamweaver er godt nok på at skabe systemer, at Dreamweaver brugeren behøver ikke at vide, hvordan man kan læse eller skrive mysql erklæringer eller php syntaks eller HTML-tags. Hvis det er så derefter et "lære at bruge Dreamweaver" Selvfølgelig vil lade nogen generere et websted fra bunden uden at kende nogen mysql erklæringer eller php syntaks, eller HTML-tags og det kunne godt være en hurtig måde at blive kompetente på at skrive et websted.

Hvis Dreamweaver faktisk ikke gøre hele arbejdet, og en person har brug for også at vide, hvordan du kan skrive og læse mysql erklæringer og php syntaks og HTML-tags, så læring Dreamweaver oven på læring mysql erklæringer og php syntaks og HTML-tags synes en lidt af en overhead til mig.

Anyway, det er derfor, hvis jeg skulle undervise en person til at programmere Jeg vil ikke udlevere dem Dreamweaver overhovedet. Hvis på den anden side, jeg skulle undervise en Dreamweaver naturligvis ville jeg. Hvis jeg skulle undervise en "oprette din egen hjemmeside" så jeg måtte eller kunne jeg ikke. Til undervisning i programmering det ser ud for mig, ligesom det bliver på den måde.

Hvor jeg sagde: "Du har i øjeblikket" Redigér element "" Jeg talte om kommandoen knappen på din html, der er mærket "Redigér element", ikke nogen instruktion i Dreamweaver. Jeg var der antyder, at en kopi af html-kode, der gør denne kommando knappen kan forsynes med "Slet element" og mysql erklæring i min post ville gøre arbejdet, hvis det var i den efterfølgende side, at kommandoknap kaldes.

That's hvordan jeg program meste af tiden, idet bits Jeg har allerede skrevet og testet og kopiere dem og skiftende kopien til at gøre noget lignende, men ikke identiske. Faktisk sidder ned og skrive helt frisk kode er spændende, men tidskrævende. Re-using stuff kendt for at arbejde fremskynder processen. Jeg ved ikke meget gerne kopiere koden fra en andens ind i min egen kilde, fordi jeg har en masse lappeløsninger for at sætte det ind i min egen stil, hvor jeg føler sig trygge, og det ville tage et stykke tid at få alle de variable navngivningskonvention til matcher resten af mit program, men jeg vil stadig nogle gange gør, at i stedet for at skrive fra ingenting. Den kode, som andre folk har skrevet, at jeg altid regne med, er de ting, jeg kalder som rutiner via en API. Jeg er en ansøgning programmør ringer op enorme eksisterende funktioner gennem uanset Application Programming Interfaces er tilgængelige for mig. Jeg skriver 1% af, hvad der sker rent faktisk at køre, min kode er ligesom en skimme af syltetøj på en tyk skive buttered toast. De 99% kompleksitet hvad computeren faktisk udfører allerede er gennemprøvet og arbejdsvilkår, min 1% er den nye ting, jeg forsøger at få ret, som varetager den faktiske udformning af det nye system I'm gennemførelse. At mysql_query linje er en API-kald til en andens kode, som er langt mere kompleks internt end noget Jeg skriver og millioner af andre programmører er også, ligesom jeg stoler på mysql_query arbejder upåklageligt. Vi er alle skriftligt forskellige skærmen ansøgninger skønt.

Så - er der nogen på stedet, som er god til at bruge Dreamweaver, der kan klippe i og sige, hvad de skal gøre?

Jeg kan se, hvorfor du har tidligere sagt, at de bits, jeg har skrevet om html og php er "ikke noget som det, vi har været" lært "at gøre", hvis du er blevet undervist i, hvordan man laver en hjemmeside bruger Dreamweaver, og ingen er omfattet html eller php.

Jeg håber, jeg har ikke holdt dig tilbage eller langsommere dig i at fuldføre denne bid af dit kursus.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Konfigurer Mysql med Apache GKman Web Design, Hosting & SEO 2 28 juli 2009 00:44
Free Windows Desktop MySQL Editor Hybr! D Web Design, Hosting & SEO 2 6 juli 2009 03:59
MySQL og hosting selskab MySlowQuietLife Web Design, Hosting & SEO 4 22 februar 2008 03:25
Webserver hjælp med mysql Drewski526 Web Design, Hosting & SEO 1 19 november 2007 13:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.