vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

PHP MySQL luoda pudotusvalikko, jossa otetaan kentille taulukon mysql

Reply

Thread Tools
Old 2 huhtikuu 2008, 13:41
Rahoittajien ryhmän

Default PHP MySQL luoda pudotusvalikko, jossa otetaan kentille taulukon mysql

kunnossa. Ja sinulla on voimassa mysql tietokanta, etten voi nähdä myös.

Liite on mitä olen yrittänyt saada klo. Tein että osittain php ja osittain html ja tulos kaksi on sama, kun selain näkee sen, koska php on toteutettu ja kirjoittanut html ulos.

Here's the Näytä lähdekoodi, joka osoittaa, että ei php vasemmalle mennessä selaimesi näkee koodia ...

<! DOCTYPE html PUBLIC "- / / W3C / / DTD XHTML 1.0 Transitional / / EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<title> Alkiotyypin muokkaus </ title>
<form id="form1" name="form1" method="POST" action="EditItem.php">
<valitse name="itemid">
<option value=Milk> 2 litran osittain kuorittu Johnson Farms </ option>
<option value=Eggs> 2 litran munat Johnson Farms </ option> <option value=Chickenbones> 2 litran lohen Johnson Farms </ option> <option value=Milk> 2 litran chickenbones Johnson Farms </ option> <option value = Munat > 2 litraa osittain kuorittu Johnson Farms </ option> <option value=Chickenbones> 2 litran osittain kuorittu Johnson Farms </ option> </ select>
<p align='center'> <input type="submit" value="Edit item"> </ p> <p>
</ form>
<form id=form2 name=form2 method=post action=EditItem.php>
<label> Kohde Kuvaus
<input type=text name=itemdescription value=Milk>
</ label>
<p>
<label> Määrä on varastossa
<input type=text name=quantityinstock value=214>
</ label>
</ p>
<p>
<label> Round Up Yhteensä
<input type=text name=rounduptotal value=300>
</ label>
</ p>
<p>
<label> Erä Hinta
<input type=text name=batchprice value=0.83>
</ label>
</ p>
<p>
<label> Toimittajapiste Nimi
<input type=text name=suppliername value='Johnson Farms'>
</ label>
</ p>
</ form>
</ body>
</ html>

Olen lisännyt puuttuu </ head> ja <body>, olen muuttanut kaikki <? on <? php ja olen tavallaan bodged muiden koodia, koska minulla ei ole tietokanta työhön.

Enimmäkseen sinulla on oikeus tavaraa, mutta se ei tule olemaan helppoa kertoa, jos et voi tarkastella lähde olet kirjallisesti, että vain purjehtii sokea on lumimyrsky.

Mitä selaimen sinä katsot localhost kanssa?
Attached Pikkukuvat
PHP mysql, creating a drop down list that takes fields from table in mysql-php1.jpg  

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 3 huhtikuu 2008, 05:06
Jäsen

IE
Old 3 huhtikuu 2008, 05:23
Rahoittajien ryhmän

Jos luette http://www.mredkj.com/tutorials/tips_ie.html voit tarkastella lähde toimimaan? Jos et näe html tuotos PHP sitten en ole varma, miten olet odotetaan pystyvän saada koodin oikein.

En ole varma, onko olet ymmärtänyt, että sille verkkopalvelimelle lukee php mutta se ei lähetä niitä asiakkaan selaimessa. Asiakkaan selain ei ymmärrä php lainkaan. Jos näet php koodin selaimen se tarkoittaa, että se ei ole ollut kulutetaan sille verkkopalvelimelle, koska se ei ole voimassa php, joten pre-prosessori ohittaa sen ja selain päätyy ajattelu on vain teksti odotan.

Kerro minulle, jos on olemassa jotain voin auttaa sinua, olen menettänyt kosketuksen mitä se on haluaisit saavuttaa tätä säiettä. Olen uudelleen lukea sen, ja ymmärrän, miksi olen sanonut sen, minkä olen kirjoittanut, mutta jos se ei ole tehnyt mitään järkeä sitten olen väärä henkilö pyytää.
Old 3 huhtikuu 2008, 05:56
Jäsen

Ok, kiitos yrittävät mutta vielä ei ole aavistustakaan, mitä olen tekemässä.
Puuttuessa.
Old 3 huhtikuu 2008, 07:33
Rahoittajien ryhmän

I'l yrittää purkaa tasoilla, toivon, että se auttaa hieman.

Asensit Apache, PHP ja MySQL. Kirjoititte joitakin koodi Dreamweaver ja tallentanut sen X.php ja sitten käyttää Internet Explorerin selata localhost / X.php - Luulen, että olemme molemmat samaa mieltä niin pitkälle.

Haluan näyttää sinulle jotain. Ajaa notepad ja kopioi tämä on seuraava:
Code:
<html> <head> <title> esimerkiksi otsikko </ title> </ head> <? php echo '<body> <h1> Tämä on selaimen yksityiskohdat </ h1> </ body> </ html>'; echo "<p> luet tämän kanssa". $ _SERVER [ 'HTTP_USER_AGENT'].'</ p>';?> </ body> </ html>
Nyt tallentaa että c: \ xampp \ htdocs \ cj.php

Selaa localhost / cj.php ja katso, mitä se teki. Apache on lukenut cj.php. The. Php-tiedosto kertoo Apache siirtää sisältöä omaan php paketti. Sinun php paketti on suoritettava koodi välillä <? Php ja?> Tags ja niin kauan kuin koodi on voimassa se kaikki on otettu pois. Koodi oli echo (joka on lähes sama kuin tulostaa), joka kirjoitti joitakin voimassa html osaksi sijoittaa koodin poistettiin. Sitten php paketti on luovutettava tuotoksen takaisin Apache, joka on lähettänyt sen selaimesi.

Olet käyttänyt php luoda html-koodia. Että kaikki se on tehty. HTML-koodin, että se on kirjoitettu on voimassa ja se ei ole erilainen kuin mitä sinulla on kirjoitettu ilman php jos haluat ei ollut php siellä. Kun selain, Näytä lähdekoodi ja tarkastella HTML-selain oli, se sanoo (Oma tietokone)
Code:
<html> <head> <title> esimerkiksi otsikko </ title> </ head> <body> <h1> Tämä on selaimen tiedot </ h1> </ body> </ html> <p> luet tätä Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv: 1.8.1.12) Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12 </ p> </ body> </ html>
Se ei ole sitä, mitä tallennetaan levylle Muistiosta. Se, mitä php järjestelmä luotu.

Nyt sinun tietokanta käyttää olet kirjoitettu joitakin php-koodi, joka mahdollisesti ei toimi. Sama asia menee tapahtua. Apache on lukenut. Php-tiedoston ja siirtää sen edelleen php järjestelmään. Mitä se saa takaisin (jos oli puhdas syntaksia!) On vain html eikä mitään muuta. Se on yksikköhinta on "£ 0.43" ja kuvaus "pepsiiniä 125ml pussi sijaan kenttien nimiä alunperin koodattu. Juuri menee selaimeen. Selain näe php koodi kaikilla, joilla on jokin onnea.

Rakentaa järjestelmä, se on paljon helpompi ottaa askel kerrallaan, ensin kirjoittaa html-tiedoston, joka on voimassa html ja näyttää, miten tämä lopullinen versio on menossa katsomaan. Sinun on tarkistettava, että on hyvä, html, voit testata sen jotenkin. Se tulee hyvä esimerkki siitä, htmlfile haluat php koodi tuottaa sinulle. Sepä kuten koodi näytin teille post # 11.

Sitten otat kaikki "£ 0.43" ja "pepsiiniä 125ml pussi" paikka haltijoille ja korvata ne tietokannan kenttien nimet tarpeeksi php koodi saada arvot pois tietokannasta. Se on aivan lähellä koodi sinun osoitti post # 5. Sinun täytyy kirjoittaa post # 11-koodin ensimmäinen ja testata, että ennen kuin voit yrittää kirjoittaa post # 5 koodia, koska se on liian paljon käsitellä yhdessä karkausvuosi, kirjoittaminen koko sivu puhtaan yhdessä vaiheessa. Kun olet muuttamassa esimerkiksi koodi asianmukaisen tuotannon koodi kaikki php tietokanta avaa ja lukee siinä olet vain testaus your php-koodi ja sinulla on tavoite tavoite - tehdä selaimen nähdä sama kuin voit aloittaa, kun kirjoititte esimerkkiänne ja testataan sitä. Siksi voisi Näytä lähdekoodi asioista niin paljon, joten voit vertailla tuotoksen html-koodi tavoitebudjettiasi html-koodia. En tiedä, toinen tapa nähdä se tietää mitä se sanoo.

Kyllä siellä on ihmisiä maailmassa, joka voi kirjoittaa koko asia yksi askel ja hallita testata niin se on puhdas ja toimii. Juuri asiantuntijoiden tehdä. Haluaisin muistaa "keep it simple" opetus ja ota se vaiheittain.

Lue, ja kertoa minulle, mitä ei ole tolkkua.
Old 4 huhtikuu 2008, 06:49
Jäsen

Oikea, eräänlainen sai jonnekin tänään.
Minulla on yksinkertainen päivitys .. muodossa asia, mutta sitä mietin, miten voin tehdä poistaa kyselyn (? Mielestäni ..), jossa käyttäjä voi valita kohteen, joka avattavasta ja poista se. Luulin, että voisin vain käyttää päivitys query ja muutoksen päivityksen osaa poistaa, mutta ei poistaa tyyppi painikkeita.

Kysyi yksi kaverit minun luokan mitä hänellä oli, kuten hän oli vain muutaman rivin. Onko googled mutta eivät ymmärrä.
Haluan voi poistaa erityisiä kohteita kohteet taulukossa.
Old 4 huhtikuu 2008, 07:57
Rahoittajien ryhmän

Sinulla on tällä hetkellä "muokkaa erä". Tee kopio siitä, mitä teet siellä ja merkittävä se "Poista tuote". Sinulla oli kohteen halusitte muokkausta, nyt on kohde, jonka haluat poistaa.

Sinulla on koodi, joka ei tällä hetkellä muokkauskentän. Tee kopio, ja merkittävä se poistaa.

mysql_query ( "Poista sarkaimella x jossa tuote =". $ erä) tai die (mysql_error ());

(ne mysql_error bittiä otit pois on todella, muuten joudut tietokannan virhe ja koodi vain harjoittaa riippumatta. Sinun on kiinni se, kun olet testaus niin voit tehdä sen työn voimakkaasti ja sitten mysql_error ei koskaan tapahdu oikeassa elämässä).

Odotan Olen ymmärtänyt, mitä te pyysitte. Mitä olen olettaa, että ei ole totta?

Tiedän, mitä en ymmärrä, vaikka - "mutta ei poistaa tyyppi painikkeita" - sinun täytyy käyttää hieman ohjelmisto tuottaa oman mysql syntaksia, enkä tiedä, mitä ohjelmia se on. Se voisi olla osa Dreamweaver. Kaikki olen täällä on tekstieditori, jolla ei ole poistaa tyyppi painikkeet, jotta voin ymmärtää, miksi meillä on ongelmia saada ideoita läpi.
Old 4 huhtikuu 2008, 08:09
Rahoittajien ryhmän

Tämä kuulostaa aivan kuten opintokurssien että en onnistunut viime vuonna tähän aikaan! Ole samassa kurssin minulle olet?! Löysin www.w3schools.com olla suureksi avuksi. Vaikuttaa siltä, että olette lucked kanssa saamaan apua Spot, Im varma, että sinulla on toimiva sivusto vauhtiin ennen käsi päivämäärä! Onnea
Old 5 huhtikuu 2008, 03:13
Jäsen

Edelleen hämmentynyt poistaa Mitä minun pitäisi ottaa pois muokata?

Tarkoitin Lisää> Lomakkeet>-painiketta, Dreamweaver, miten on toimitettava ja piilossa jne.
Old 5 huhtikuu 2008, 07:25
Rahoittajien ryhmän

Asia on näin, olen koskaan käyttänyt Dreamweaver.

Mielestäni on, että käyttämällä mitä tehokkaasti ohjelman generaattori kuten Dreamweaver antaa sinulle toisen koko tasolla oppia, lukuun ottamatta sitä, että jotkut ihmiset (En puhu yleensä, en ole laskemisesta olet Samantha osaksi kuva), jotkut ihmiset voivat käyttää generaattori ilman oppimisen lukea tai kirjoittaa, mitä se tuottaa.

On täysin mahdollista, että Dreamweaver on hyvä riittää tuottavan järjestelmien että Dreamweaver käyttäjän ei tarvitse osata lukea tai kirjoittaa mysql lausuntoja tai php syntaksissa tai html-koodeja. Jos näin on niin sitten "oppii käyttämään Dreamweaver" Kurssi antaa jonkun luoda sivuston tyhjästä tietämättä mitään mysql lausuntoja tai php syntaksissa tai html-koodit, ja se voisi hyvinkin olla nopea tapa tulla toimivaltaiset klo kirjoittaa verkkosivuillaan.

Jos Dreamweaver ei itse tehdä kaiken työn, ja henkilön ei tarvitse myös tietää, miten kirjoittaa ja lukea mysql lausuntoja ja php syntaksia ja html-koodeja, sitten oppimisen Dreamweaver päälle oppimisen mysql lausuntoja ja php syntaksia ja html-tagit tuntuu vähän kattorata minulle.

Joka tapauksessa, joten jos olisin opetus jonkun ohjelman I'd ei toisaalta ne Dreamweaver lainkaan. Jos sen sijaan olisin opetus Dreamweaver tietysti haluaisin. Jos minä olisin opetus "luoda omia Web-sivusto" sitten voisin tai minä en ehkä ole. Opetus-ohjelmointi se odottaa minua kuin se saa samalla tavalla.

Kun sanoin "Sinulla on tällä hetkellä" muokkaa erä "Puhuin komento-painiketta HTML, joka on merkitty" muokkaa erä ", ei mitään opastusta Dreamweaver. Olin että jäljennös HTML-koodia, joka tekee Komentopainike voitaisiin relabelled "delete erä" ja mysql julkilausuma minun post tekevät työtä, jos se oli POST-sivu, jonka Komentopainike kutsutaan.

Se, miten ohjelman suurimman osan ajasta, ottaen bittiä Olen jo kirjoittanut ja testattu ja kopioimalla ne ja muuttaa kopion tehdä jotain vastaavaa, mutta eivät täysin samoja. Oikeastaan istuu alas ja kirjoittaa täysin tuoreen koodi on jännittävä, mutta aikaa vievää. Re käyttävien kamaa tiedossa työtä nopeuttaa prosessia. En mielelläni kopiointi koodia joku muu osaksi omaa lähde, koska minulla on paljon puuhastelun laittaa se oma tyyli, jossa I'll viihtyvät, ja se kestää jonkin aikaa saada kaikki muuttuvat nimeämiskäytäntö valmistelukuntaa ottelu loput minun ohjelmaan, mutta olin vielä joskus tehdä niin kuin kirjoittaa mitään. Koodi, että muut ihmiset ovat kirjoittaneet, että en aina tukeutua on tavaraa Pyydän kuin rutiinien kautta API. Olen hakemuksen ohjelmoija vaatii valtavia nykyisten toimintojen kautta riippumatta Application Programming Interface minulla on käytössäni. Kirjoitan 1% mitä todella aikavälillä minun koodi on kuin Vaahdotettu hillon ja paksun siivun buttered paahtoleipää. 99% monimutkaisuus mitä tietokone todella suorittaa jo täysin testattu ja toimii, minun 1% on uutta tavaraa Olen yrittänyt saada oikeutta, joka hoitaa varsinaisen suunnittelun uuden järjestelmän Olen täytäntöönpanosta. Tämä mysql_query linja on API puhelun jonkun toisen koodia, joka on paljon monimutkaisempi sisäisesti kuin mitään Kirjoitan ja miljoonat muut ohjelmoijat ovat myös samaa mieltä siitä, tukeutuen mysql_query toimi moitteettomasti. Olemme kaikki kirjallisesti eri näytön sovelluksia vaikka.

Siis - ei ole ketään paikalla, joka on hyvä käyttää Dreamweaver, jotka voivat leikata ja sanoa, mitä tehdä?

En voi ymmärtää, miksi te sanoitte äsken, että bittiä Olen kirjoittanut, html ja php on "ei mitään kuin mitä olemme" opetetaan "tehdä", jos olet opettanut miten verkkosivuilla käyttäen Dreamweaver ja kenenkään kuulu html tai php.

Toivon, että olen ole sinut takaisin tai hidastunut sinut loppuun tämän verran teidän tietenkin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Configure Mysql kanssa Apache GKman Web Design, Hosting & SEO 2 28 Jul 2009 00:44
Ilmainen Windows Desktop MySQL Editor Hybr! D Web Design, Hosting & SEO 2 6. Jul 2009 03:59
Mysql-ja hosting-yritys MySlowQuietLife Web Design, Hosting & SEO 4 22. helmikuu 2008 03:25
Webserver apua mysql Drewski526 Web Design, Hosting & SEO 1 19. marraskuu 2007 13:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.