mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

PHP MySQL, het maken van een drop-down lijst die velden van de tabel in mysql

Reply

Thread Tools
Old De 2 april 2008, 13:41
Donor Groep

Default PHP MySQL, het maken van een drop-down lijst die velden van de tabel in mysql

alright. En je hebt een geldig mysql database die kan ik niet zien ook.

De bijlage is wat ik probeer te krijgen op. Ik deed dat met deels PHP en deels html en het resultaat van de twee is dezelfde als de browser ziet het omdat de php heeft uitgevoerd en geschreven de html uit.

Bekijk hier de bron waaruit blijkt dat er geen php links tegen de tijd dat uw browser ziet de code ...

<! DOCTYPE html PUBLIC "- / / W3C / / DTD XHTML 1.0 Transitional / / EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<title> Item bewerken </ title>
<form id="form1" name="form1" method="post" action="EditItem.php">
<selecteer name="itemid">
<option value=Milk> 2 liter halfvolle melk Johnson Farms </ option>
<option value=Eggs> 2 liter eieren Johnson Farms </ option> <option value=Chickenbones> 2 liter zalm Johnson Farms </ option> <option value=Milk> 2 liter chickenbones Johnson Farms </ option> <optie waarde = Eieren > 2 liter halfvolle melk Johnson Farms </ option> <option value=Chickenbones> 2 liter halfvolle melk Johnson Farms </ option> </ select>
<p align='center'> <input type="submit" value="Edit item"> </ p> <p>
</ form>
<form id=form2 name=form2 method=post action=EditItem.php>
<label> Item Beschrijving
<input type=text name=itemdescription value=Milk>
</ label>
<p>
<label> Hoeveelheid Op Voorraad
<input type=text name=quantityinstock value=214>
</ label>
</ p>
<p>
<label> Round Up Totaal
<input type=text name=rounduptotal value=300>
</ label>
</ p>
<p>
<label> Batch Prijs
<input type=text name=batchprice value=0.83>
</ label>
</ p>
<p>
<label> leverancier Naam
<input type=text name=suppliername value='Johnson Farms'>
</ label>
</ p>
</ form>
</ body>
</ html>

Voegde ik de ontbrekende </ head> en <body> veranderde ik alle <? tot <? php en ik soort bodged de andere code want ik heb niet de database te werken.

Meestal heb je de goede dingen, maar het is niet makkelijk zal zijn om te vertellen als je niet kunt u de bron die u schrijven, dat is gewoon blind vliegen in een sneeuwstorm.

Welke browser zoekt u op localhost met?
Attached Thumbnails
PHP mysql, creating a drop down list that takes fields from table in mysql-php1.jpg  

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 3 apr 2008, 05:06
Lid Fractie

Default PHP MySQL, het maken van een drop-down lijst die velden van de tabel in mysql

IE
Old 3 apr 2008, 05:23
Donor Groep

Als je leest http://www.mredkj.com/tutorials/tips_ie.html kunt u bekijken bron om te werken? Als u niet kunt zien, de html-output door de php dan ben ik niet zeker weet hoe u zich naar verwachting in staat om de code juist is.

Ik weet niet zeker of u hebt begrepen het punt dat de webserver leest de php maar niet stuur het op naar de client-browser. De client-browser niet begrijpt php op alle. Als u een PHP-code in uw browser het betekent dat het niet zijn verbruikt door de webserver, want het is niet geldig php, dus de pre-processor negeert en de browser eindigt denken dat het alleen maar tekst Ik verwacht.

Vertel me als er iets dat ik kan u helpen, ik ben verloren met wat u wilt bereiken in deze draad. Ik heb opnieuw gelezen en ik begrijp waarom ik heb gezegd wat ik heb geschreven, maar als het geen zin om je dan ben ik de verkeerde persoon te vragen.
Old 3 apr 2008, 05:56
Lid Fractie

Ok, bedankt voor proberen maar ik heb nog steeds geen idee wat ik doe.
Bij het uitblijven.
Old 3 apr 2008, 07:33
Donor Groep

I'l proberen te ontrafelen de niveaus, ik hoop dat het helpt een beetje.

U hebt de installatie van Apache, PHP en MySQL. Je schreef enkele code in Dreamweaver en opgeslagen als X.php en u gebruikt Internet Explorer om naar localhost / X.php - Ik denk dat we allebei eens zo ver.

Ik wil je iets laten zien. Doe je kladblok en kopieer dit in:
Code:
<html> <head> <title> voorbeeld header </ title> </ head> <? php echo '<body> <h1> Dit is uw browser details </ h1> </ body> </ html>'; echo '<p> u dit leest met'. $ _SERVER [ 'HTTP_USER_AGENT'].'</ p>';?> </ body> </ html>
Sla nu dat als c: \ XAMPP \ htdocs \ cj.php

Blader naar localhost / cj.php en zie wat ze deden. Apache heeft gelezen cj.php. Het. Php bestandstype vertelt Apache om de inhoud op uw php pakket. Uw php-pakket is op de code tussen de <? Php en?> Tags en zo lang als de code geldig was het allemaal al genomen. De code moest echo (dat is bijna hetzelfde als print), die schreef enkele geldige html in de plaats van de code is verwijderd uit. Dan is de php pakket heeft overhandigd van de output terug naar Apache heeft verzonden naar uw browser.

U hebt gebruikt php aan de html-code. Dat is alles klaar is kees. De html-code die is geschreven moet worden geldig en het is niet anders dan wat je zou hebben geschreven zonder php if you'd had geen php in. In de browser, Bron weergeven en kijken naar de HTML van de browser is gegeven, het zegt (op mijn computer)
Code:
<html> <head> <title> voorbeeld header </ title> </ head> <body> <h1> Dit is uw browser details </ h1> </ body> </ html> <p> u dit leest met Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv: 1.8.1.12) Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12 </ p> </ body> </ html>
Dat is niet wat u hebt opgeslagen op schijf uit notitieblok. Dat is wat de php-systeem voor u gemaakt.

Nu, voor uw database toegangen u heb geschreven sommige php code die zich al dan niet werken. Hetzelfde gaat gebeuren. Apache leest uw. Php-bestand en laat het aan de php-systeem. Wat het wordt weer (als je had schoon syntax!) Is gewoon html en niets anders. Het zal eenheidsprijs "£ 0.43" en de beschrijving als "pepsine 125ml zakje 'in plaats van de veldnamen u oorspronkelijk gecodeerd. Dat is wat zal gaan naar uw browser. De browser ziet geen php-code op alle, met enig geluk.

Het bouwen van dit systeem, het is veel makkelijker om een stap op een moment, de eerste schrijven een html bestand dat geldig is html en ziet de manier waarop deze laatste versie is gaan kijken. Je hebt om te controleren dat het goed html, je testen of andere manier. Dat is het goede voorbeeld van de html-bestand dat u wilt dat uw php-code te genereren voor je. Dat is heel graag de code Ik liet je in post # 11.

Dan neem je alle "£ 0,43" en "pepsine 125ml zakje" plaats houders en vervang ze met uw database veldnamen met genoeg php code om de waarden van de databank. Dat is heel dicht bij de code die u toonde in post # 5. U hebt met het schrijven van dit bericht # 11 code eerste en testen dat voordat je kunt proberen om de post # 5 code want het is teveel om in een stap, het schrijven van de hele pagina schoon in een fase. Wanneer u klaar bent met het veranderen van de voorbeeld code in de goede productie-code met alle php database open en leest het in je gewoon testen van uw PHP-code en je hebt een doel na te streven - de browser zie het hetzelfde als wanneer u bij het U schreef uw voorbeeld en getest. Daarom kunnen bekijken Bron zaken zo veel, dus je kunt het vergelijken van de output html code met uw doelgroep html-code. Ik weet het niet een andere manier zien om te weten wat het zegt.

Ja er zijn mensen in de wereld kan schrijven dat het hele ding in een stap en beheren om te testen, zodat het schoon is en werkt. Dat is wat de deskundigen doen. Ik verkies te denken aan het "keep it simple" les en neemt het in fasen.

Lees dat en vertel me wat is niet het maken van gezond verstand.
Old De 4 april 2008, 06:49
Lid Fractie

Rechts, soort heb ergens vandaag.
Ik heb een eenvoudige update .. vorm ding, maar vroeg me af hoe doe ik een delete query (? Ik denk dat ..), waar de gebruiker kan kiezen voor een item uit een drop-down en verwijderen. Ik dacht dat ik kon alleen maar gebruik maken van de update query en veranderen de update onderdelen te verwijderen, maar er is geen verwijderen type knoppen.

Vroeg een van de jongens in mijn klas hoe hij was als hij had slechts een paar regels. Hebben googled maar niet begrijpen.
Ik wil om te kunnen verwijderen specifieke items uit de items tabel.
Old De 4 april 2008, 07:57
Donor Groep

U heeft momenteel 'bewerken item ". Maak een kopie van wat je doet en er het etiket 'verwijderen item ". Je had het item dat u wil bewerken, nu is het het item dat u wilt verwijderen.

U hebt code die momenteel werkt het bewerken. Maak een kopie van dat en het label verwijderen.

mysql_query ( "DELETE FROM tab-x, waarbij post =". $ item) or die (mysql_error ());

(die mysql_error bits u haalde moeten er echt, anders heb je een databasefout en de code zal gewoon doorgaan, ongeacht. Je moet vangen wanneer u test, zodat u kunt doen werken krachtig en daarna de mysql_error zal nooit gebeuren in het echte leven).

Ik verwacht dat ik heb begrepen wat je vroeg. Wat heb ik ervan uitgegaan dat het niet waar?

Ik weet wat ik niet begrijp al - "maar er is geen verwijderen type knoppen" - je moet met behulp van een stukje software voor het genereren van uw mysql syntax en ik weet niet welke software het is. Het is wellicht een deel van Dreamweaver. Alles wat ik hier hebben is een tekst-editor, zonder verwijderen type knoppen zodat ik kan zien waarom we hebben moeite om ideeën over te brengen.
Old De 4 april 2008, 08:09
Donor Groep

Dit klinkt precies zoals de cursussen die ik niet van deze tijd vorig jaar! Niet in dezelfde cursus als mij bent u? Ik vond www.w3schools.com als een grote hulp. U lijkt te hebben lucked met het ophalen van de hulp van Spot, Im ervoor dat u een werkende site up and running voor de hand in datum! Succes
Old 5 apr 2008, 03:13
Lid Fractie

Nog verward over verwijderen, wat heb ik nodig om uit te bewerken?

Ik bedoelde het Invoegen> Formulier> Button in Dreamweaver, hoe er indienen en verborgen enz.
Old 5 apr 2008, 07:25
Donor Groep

Het ding is, heb ik nooit gebruikt Dreamweaver.

Wat ik denk is dat met behulp van wat er daadwerkelijk een programma generator zoals Dreamweaver geeft je nog een hele niveau te leren, behalve dat sommige mensen (ik heb het algemeen ben ik niet om je Samantha in de foto), sommige mensen kunnen gebruik maken van de generator zonder om te leren lezen of schrijven wat het genereert.

Het is zeer wel mogelijk dat Dreamweaver goed genoeg is op het genereren van systemen die de Dreamweaver gebruiker hoeft niet te weten hoe om te lezen of schrijven mysql verklaringen, of php syntax, of html-tags. Als dat zo is dan een "leren te gebruiken Dreamweaver" Natuurlijk laat iemand een site van nul af zonder te weten een mysql verklaringen, of php syntax, of html-tags en het kan goed zijn een snelle manier om de bevoegde op het schrijven van een website.

Als Dreamweaver niet daadwerkelijk doen al het werk, en een persoon heeft moeten ook weten hoe te schrijven en lezen verklaringen mysql en php syntax en html-tags, dan leren Dreamweaver op de top van leren verklaringen mysql en php syntax en html-tags lijkt een bits van een bovenleiding voor mij.

Anyway, dat is de reden waarom als ik lesgeven iemand te programmeren Ik wil niet met de hand daarvan Dreamweaver op alle. Als aan de andere kant, ik was het onderwijs een Dreamweaver cursus dan ik zou doen. Als ik het onderwijs een "maak uw eigen website" dan kan ik of ik misschien niet. Voor de programmering van het onderwijs lijkt het mij alsof het krijgt in de weg.

Waar heb ik gezegd 'U heeft momenteel "Edit post" "Ik had het over de command-toets op uw HTML die is vermeld" bewerken object ", geen instructie in Dreamweaver. Ik was te suggereren dat een kopie van de html-code, die maakt dat opdrachtknop kan worden relabelled "delete object" en de mysql verklaring in mijn bericht zou doen als het ware in de POST-pagina die het commando knop.

Dat is hoe ik het programma het grootste deel van de tijd, rekening bits die ik al heb geschreven en getest en kopiëren en het veranderen van de kopie te doen iets dergelijks, maar niet identiek. Eigenlijk zitten en schrijven volledig vers code is spannend, maar tijdrovend. Hergebruik van spullen bekend te werken versnelt het proces. Ik ben niet graag kopiëren code van iemand anders in mijn eigen bron, want ik heb veel sleutelen om het in mijn eigen stijl waar ik kom je comfortabel voelt, en het zou duren om alle variabele naamgevingsconventie aan overeenkomen met de rest van mijn programma, maar ik wil soms nog wel dat in plaats van schrijven uit het niets. De code die andere mensen hebben geschreven dat ik altijd rekenen op de dingen die ik bel als routines via een API. Ik ben een applicatie programmeur te gaan tot het enorme bestaande functies via ongeacht Application Programming Interfaces zijn voor mij beschikbaar. Ik schrijf 1% van wat er daadwerkelijk uitgevoerd, mijn code is als een afromen van jam op een dik stuk beboterde toast. 99% van de complexiteit van wat de computer feitelijk reeds volledig getest en werken, mijn 1% is het nieuwe stuff I'm trying to get recht die in de feitelijke vormgeving van het nieuwe systeem I'm uitvoering. Dat mysql_query lijn is een API oproep aan iemand anders de code, die is veel complexer dan intern iets Ik schrijf en miljoenen andere programmeurs zijn ook, net als ik, met een beroep op mysql_query werkt feilloos. We zijn allemaal schriftelijk verschillende toepassingen al scherm.

Dus - is er iemand op die site is goed te gebruiken, die Dreamweaver kunt knippen en zeggen wat te doen?

Ik zie waarom je eerder zei dat de stukjes die ik heb geschreven over HTML en PHP zijn "niets boven wat we hebben 'geleerd' om te doen" als je hebt geleerd hoe je een website met behulp van Dreamweaver en niemand onder html of php.

Ik hoop dat ik niet in het bezit is je rug of vertraagd u in dit stukje van uw cursus.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.